Hermione_77 Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Min sønn på 5 måneder sover fremdeles etter at vi var ute og trillet tur tidligere i ettermiddag/kveld. Vi startet normalt leggerutiner klokken 19, og han sover stort sett før 20. Hva ville dere gjort? Latt ham sove til han våkner av seg selv eller vekket ham for å følge de vanlige leggerutiner og leggetid?
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Jeg ville nok vekket ham, men spørs om han er trøtt nok til å legge seg til vanlig tid nå. Jeg kan ikke la lillegutt sove lengre enn til 16:30 på ettermiddagen.
Frøken Freken Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Ville vekt ham og fått ham i seng til vanlig tid, tror jeg. Det hender rett som det er at snuppelure sover fra 18.30 til 20.00 - selv om vi begynner leggerutinen med måltid klokka 2000, og hun pleier å sovne like fint for det.
Hermione_77 Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2009 Så fint at dere er enige med meg. Jeg pleier å vekke rundt klokken 18, og det har aldri vært noe problem å få ham til å sove igjen før 20 da. Min mor mener det er helt horribelt å vekke babyer som sover, men jeg synes det er best å følge de vanlige rutinene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå