Gå til innhold

jeg fant en g string som ikke er min i klesvaska...

Anbefalte innlegg

Skrevet

what?!

for det første er den altfor liten til å være min og ikke lik min i det hele tatt!!

så... om dette er noe mannen har dratt med seg så er det lite trolig at han har hatt det slik at det er med i vaska her så jeg tror jo ikke det er han som står bak det heller... kan ikke misstenke han med engang av den grunn?!

Søstra til mannen min bor i naboleiligheten her en liten stund nå og hun låner tørketrommelen innimellom men jeg trodde ganske sikkert at det var en stund siden hun brukte den nå men det rimer mer med at det er hennes...

Ellers ble den tatt ut av tørketrommelen sammen med sengetøy jeg har vasket etter at bror min lå en natt i det på nyttårsaften, er lite torlig at han går rundt med trusa til dama si i lomma eller noe også da?!

hva hadde dere trodd??

sendte melding til mannen nå og spurte hva en g string som ikke er min gjorde i klesvaska vår?

da skrev han bare: jeg lurte på hvorfor den var med i går jeg også, jeg trodde ikke den var din men var ikke sikker. Det er sikkert XX sin (hans søster) ho hadde lånt tørketrommelen så jeg... jeg håper du skjønner jeg ikke har noe å skjule når det gjelder sånn, såpass kjenner du meg?

stakkars mannen som har en mistenkelig og supergravid kone hjemme... men å finne andres gstringer i klesvaska er ikke gøy. hehe... men hva gjør jeg nå for å finne ut sannheten da? ringer på hos svigerinna mi og spør om det er hennes?! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg syns det er litt rart at han svarer deg med meld på noe sånt.

jeg tenker at om jeg hadde plutselig fått en sånn meld og hatt dårligsamvithet. eller vært redd for at typen skulle tro det var meg, hadde ringt fort som F.

hadde jeg fått meldingen og tenkt "hæ?" så hadde nok meld vært mer naturlig. siden jeg hadde blitt satt ut og ikke fått så stort behov for å forsvare meg selv

Skrevet

sikkert søstera sin da se.)

hadde han vært utro hadde han vell ikke hatt med trusa hennes?

Skrevet

synes det virker mer som de har et stabilt forhold, han hadde jo sett trusa, han ble liksom ikke stressa.... på en måte "no big deal"

Skrevet

grunnen til at han svarer med meling er nok at han ikke syns det var noe dramatikk med den trusa fordi han fant den i vska i går og tok den med opp og glemte å spørre om det var min eller ikke. Er nok søstra hans sin ja :)

ikke er jeg kjemperedd for at han er utro fordi de kommer en truse i vska vår, hadde han vært det hadde han nok vært så nøye med å slette alle spor og det hadde han helt sikkert klart så strukturert som han er :)

hehe, men er jo ikke gøy å finne andres truser i vaska da.

Skrevet

ja det var det jeg på en måte prøvde å forklare... hehe.

Gjest Mammamoms med prinsesse
Skrevet

Jeg hadde plinget på hos svigerinna og spurt om det var hennes.

Men jeg hadde ALDRI mistenkt mannen min for noe sånnt heller da... :-)

Skrevet

jeg misstenker heller ikke noe!! hehe

men der og da med den lille trusesaken i vår vask var det jo litt "WHAT" hehe. men regnet med a det hele hadde en helt naturlig forklaring. han kan få levere trusa til sin egen søster. så skal jeg heller passe på å si til henne at hun ikke må legge igjen trusene sine overalt en gang :)

tror ikke han ble veldig stresset over at jeg fant en annens truse i vaska nei. hehe :) han har vel verken tid eller er renslig nok til å være utro om dagen sånn som han styrer og ordner for å få ferdig huset og kommer skikkelig møkkete og ekkel hjem igjen. hehe

Skrevet

Jeg synes det er merkelig at han i det hele tatt tenkte tanken på om det var din eller ikke... ;) Nå er jeg alene, men jeg tviler på at min eventuelle type hadde hatt oversikt over mine truser...

Har han vært alene hjemme, og hatt muligheten til å ha besøk av ei som glemte trusa si da?

Ta med trusa til søstra hans, og spør om hun kjenner til den.. Hvis hun gjør det, er jo saken ute av verden. Hvis hun derimot IKKE kjenner til trusa, så...

Skrevet

han tvilte på at den er min fordi han så at den er liten og en sånn fin sak som jeg ikke har brukt på mange mnd :) her er det gode store hipstere som gjelder om dagen med denne store magen. Nå er ikke søstra hans hjemme men skal levere den tilbake. Om hun da ikke tar den i mot så har han jo et forklaringsproblem men tror ganske sikkert at det ikke er noe muffens her. han har ikke hatt anledning til å hatt besøk her hjemme nei, og hvem er det som glemmer å kle på seg truse igjen da?! hehe

han jobber hele dagen og om kveldene snekrer han hus sammen med resten av familien og er så møkkete og ekkelt at jeg ikke ville hatt sex med han om han var den siste mann på jord. lite trolig å være utro da gitt :) hehe

Skrevet

Du er skikkelig lite anonym nå asså. For profilen din ligger fremdeles åpen så alle kan se hvem du er. Oppdater den litt kjempefort dersom du har tenkt å fortsette å være relativt anonym...

Skrevet

det spiller ikke så stor rolle for er ingen som kjenner meg her inne :) og denne tråden var mer ment som "oi, jeg opplevde alle damers mareritt men det var en god forklaring på denne trusa" :)

Skrevet

vel jeg enkte på det samme : Det er rart at han svarer over en mld og at han lurte på hvem sin truse det var??!!! RART:: vet han hvordan alle trusene dine ser ut``???? Jeg hadde spurt hun søstra ja..

Min mann hadde svart sånn som : JA DU VET DET ER NOK EI AV dAMENE MIN SOM HAR GLEMT DEN :: eller noe sånnt tull .. Hadde han svart slik som din da hadde jeg tenkt, jøss her er det no rart.. Men du kjenner mannen din best, om dette var en naturlig reaksjon fra ham.

Det er nok helt søtra sin , men jeg hadde sjekket.

Skrevet

den meldinga er helt slik mannen min svarer så er ikke noe misstenkelig i den. hadde han faktisk vært utro eller vært redd for at jeg faktisk skulle tro han er det så hadde han nok ringt for å sjekke ut om jeg var sint eller ikke?!

er vel ikke så rart han lurer på hvem sin truse det er?! han trodde den kanskje var min og tok den derfor med seg opp, men syns det var rart iom at jeg ikke bruker g stringene mine akkurat nå. og ikke husker han alle detaljene på alle sammen heller. gjør virkelig mennene deres det? mulig jeg sprader litt for lite rundt i undertøy her. :)

Skrevet

hehe. ei jeg kjenner fant en annen sin damebukse i vasken sin hun. hun hadde nok litt mer grunn til å uroe seg enn deg da. :s

tenk å glemme igjen buksa si hos elskeren sin liksom. :s

nuvel, det er sikkert søstra hans sin. forresten tror jeg ikke fanten engang kjenner igjen halvparten av trusene mine men han vet jeg ikke bruker g-streng så han hadde sikkert reagert som mannen din.

Skrevet

Trusa kan jo ha havnet inni sengetøyet for evigheter siden og detti ut nå. Jeg fant igjen yndlingsstrikken min inni et dynetrekk, og den hadde vært borte i mange måneder. Er det noen som har overnattet hos dere for en stund siden? Og brukt akkurat det sengetøyet?

Skrevet

Har du vært bortreist i det siste da..? Kan jo hende han har vært på byen eller noe, og klart å dra med seg noe hjem. Jeg ville spurt hans søster og din brors dame om trusa tilhørte noen av dem. Gjør den det så blir de sikkert glade for å få den igjen, og hvis ikke, så...

Skrevet

mannen hadde spurt søstra si om hun hadde brukt tørketrommelen når han så henne i stad så hun var innom og henta trusa si og beklaget at den lå igjen. så da er trusemysteriet oppklart :) hehe

Skrevet

Hehe, sånn hadde nok min gubbe også svart....

Skrevet

Det høres jo ut som den tilhører hun som har lånt tørketrommelen.

Gjest dagen*i*dag
Skrevet

Kan du ikke sende en liten sms til svigerinnen din å spørre? Er jo et realt spørsmål det - hun skjønner jo uansett både humoren og alvoret i dette her. Du får ta dette her på den humoristiske måten, heller en den sjalu... så skal du se du finner ut av dette mysteriet her :-)

Skrevet

He he.

Her var det omvendt en dag.

"Hvem F sin boxershorts er detta?? HÆ?HÆ?HÆ?"

"Slapp av, det er sikkert svogers. Svigerinna di var å lånte tørketrommelen for ett par dager siden"

"Åja?!?! Jeg går ned å hører.."

traske traske traske mumle mumle mumle traske traske traske

"okeeei.. MEN DEN VAR IKKE MIN! Og jeg bruker ikke andre mannfolks underbukser assa!"

*late som om jeg ikke trodde kona var utro*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...