Venternummertre <3 Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Har noen av dere erfaring med dette? Lillegutt på 15 mnd har masse hvite blemmer i munnen og bakover mot halsen, og det gjør så vondt at han ikke vil spise eller drikke. Alle råd mottas med stor takk!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Det kan være Hånd-munn og fot syken...søk på nett, så ser du hva det er....Ikke alvorlig.
Ronja&Odin Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 eller sopp... dra til legen, man må ha medisin mot begge delene
Puddingmama Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Trenger ikke medisin til munn hånd og fotsyke. Der hjelper kun tid;)
esor Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Datteren min hadde dette når ho var 17 mnd. Det begynte med et lite forkjølelsessår på leppa - som utartet seg til blemmer/hvite prikker inni munnen. Fikk jo nesten ikke i henne NOENTING. Mat var jo fryktelig...og det skjønner jeg jo....for det svei jo hver gang ho fikk noe i munnen. Hun er ganske glad i smokken sin...men når ho hadde dette ville hun ikke ha den en gang.....Var hos legen for å sjekke - og han sa som det var at sånt måtte gå over av seg selv....ingenting å gi de små for det.....er virus..... På datteren min tok det ca 7-9 dager før blemmene var helt borte.....men det var fryktelig mens det stod på !!! Håper din lillegutt blir bedre!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå