den fabelaktige milly Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Lillegutt gulpet aldri før, men den siste måneden har det vært MYE gulping. Jeg trodde det var normalt å gulpe i forbindelse med måltider, noe han også gjør, men han gulper også et par timer etter måltidet. Ofte kommer det også en solid mengde når han ligger på ryggen og leker, litt som en fontene. Er dette normalt..? Han er tre måneder.
Blue Lady ♥ Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Det er nok i de fleste tilfeller helt normalt.noen gulper mere enn andre.mest fordi de har en dårlig lukkemuskel når det kommer til flytende mat.Guttungen min var en ekstrem gulper fra nyfødt til 10 mnd...vi har sjekket reflukser og alt,men til ingen nytte..han er bare sånn.han har en umoden refluks.men etter han begynte og bare spise vanelig føde(fast føde)har han nesten sluttet..bare en gang innimellom.det er en pest og en plage,men det går over mellom 6 mnd til 1 år. dersom barnet ditt er plaget med mye syre,ville jeg tatt kontakt med lege for videre oppfølging.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå