Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte dere å la andre passe babyen?

Vesla har endelig (etter 2 uker med forsøk) tatt flaske...

huner 2 mnd nå.Så nå kan jeg pumpe meg og gå på trening...men da har selfølgelig pappaen ho.

Lurer på når dere andre slapp deres gull til andre?besteforeldre eller andre nære?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp dem til fra første stund. Da han var 1 uke passet svigers han noen timer. Da han var 5 mnd dro jeg og sambo til London 4 dager, mens lillemann var hos min mor.

Både svigers og mine foreldre har passet ham ved noen anledninger (kino, middag, ut med venner). Og han storkoser seg, så da ser jeg ikke noe galt i at besteforeldrene skal få bli kjent med barnebarnet sitt uten at vi foreldre er der.

Skrevet

Da hun var to uker gammel passet svigers henne i 1,5 time fordi vi måtte på et møte vedr husbygging. Og da hun var 6 uker passet søstera mi henne i 3 timer fordi vi skulle på "Helstrøm rydder opp" m gratis mat og champis. Jeg var veldig sliten akkurat da, så det var FANTASTISK å gå ut noen timer. Etter det har vi ikke hatt barnevakt, men hadde ikke hatt problemer med å ha, hvis vi bare hadde lagt henne selv for hun sover hele natta uten å våkne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...