Har to herlige gutter! Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 føler det blir litt for varmt når de eer inne, gutten her err 10 mnd og aktiv så lurer på om jeg ikke dropper å kjøpe det??
Zupermam Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 har bare på ullbody om det er kaldt ute. Jeg vet mange sverger til ull uansett, og at det skal regulere kroppstemperaturen, men ull er og blir varmt, så når vi er inne, tar vi bare på bomullsbody og strømpebukse
husmus &2 Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Åh, her sverger vi til ull. Det er jo helt fantastisk. Det regulerer kroppstemperatuen og når han har på seg ull er han alri for varm eller for kald. Bomull derimot er noe dritt og jeg synes han alltid er kald og eller klam. Nei, her i gården er ull gull.
lille sprelle Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 her bruker vi ull fra innerst til ytterst enten hun er inne eller ute (mindre inne selvsagt). Blir jo så himla klam av bomull. 9,5 mnd og aktiv (krabber, går med støtte og ellers høyt og lavt)
LadyBlackJack Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Blir endel ull her i gården også. Har forelsket meg helt i de tynne ulldraktene, super som pysj eller inne-klær. Fine er de også
danny Skrevet 6. januar 2009 #6 Skrevet 6. januar 2009 Snuppa mi blir veldig varm i ull. Blir helt rød i toppen.. Ute er det greit men inne blir hun for varm, så det blir at vi kun bruker ull på veldig kalde dager (orker ikke skifte alt på henne hver gang hun skal ut, da hun sover 1-2 lurer ute og også er på biltur 1-2 ggr om dagen)
Grateful mom Skrevet 6. januar 2009 #7 Skrevet 6. januar 2009 Vi bruker mye ull, både ute og inne. Hun blir verken for varm eller kald av det. I tillegg slipper jeg å bruke siklesmekke, eller skifte på henne når hun sikler mye, siden ulla ikke blir kald når den er våt. Syns det er helt topp! Du får kjøpt billig ulltøy på sparkjøp
msunicorn Skrevet 6. januar 2009 #8 Skrevet 6. januar 2009 Her bruker vi stort stort sett bomullsbody inne selv om det er vinter. Det er jo godt og varmt inne uansett. Snuppa mi blir også varm av ullbody selv om den skal regulere varmen. Men skal vi utendørs er ullundertøy tingen!
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 6. januar 2009 #9 Skrevet 6. januar 2009 Nå som det er kaldt, brukes det bare ull her i gården, både til jenta på 4 uker og gutten på 20 mnd. Gutten vår bruker bare ullbody hele vinteren, uansett. Dagmammaen han går hos sier at all hennes erfaring tilsier at ull er best! Der er det ullbody og ullstilongs inne og tykkere ullgenser og ullbukse utenpå (pluss dress) når de er ute.
blockarella Skrevet 6. januar 2009 #10 Skrevet 6. januar 2009 Bruker stort sett kun ullbody jeg, og det passer veldig bra for min lille gutt. Bor i tillegg i et hus hvor det er litt gulvkaldt i stuen, så da er det godt med ull på når han ligger på gulvet... :-)
AO3 Skrevet 6. januar 2009 #11 Skrevet 6. januar 2009 Jeg bruker bare mer og mer ull, men bruker bomullsbody innimellom, også. Synes aldri han har blitt for varm i ull innendørs.
løveprinsen <3 Skrevet 6. januar 2009 #12 Skrevet 6. januar 2009 ULL ER GULL!! Jeg har en varm pode. Med bomullsbody blir han varm og klam, og da blir han kald. Med ull blir tempen hans regulert. Så ja, her går det i ullbodyer:-)
Mamman til M&E Skrevet 6. januar 2009 #13 Skrevet 6. januar 2009 Her bruker vi stort sett bare tynne ullbodyer og longs. Bruker mye ull generelt på barna, nesten bare ull¨nå på vinteren. Varmt, mykt og deilig :-)
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 6. januar 2009 #14 Skrevet 6. januar 2009 Her går det BARE i ull nå på vinteren, både inne og ute. Syns det er suverènt! Har en gutt på 9,5 mnd som er ganske aktiv, men blir ikke for varm med ull alikevel.
<3 coccinelle Skrevet 6. januar 2009 #15 Skrevet 6. januar 2009 Signerer de over her. Bruker nesten bare ullbodyer og hele dresser. Har alt for masse bommulsbodyer som nesten ikke er brukt. Men min er bare 4 mnd og ikke så aktiv enda. Men tror nok det blir ull senere også. Ser det på min femåring at det kan bli varmt med de tykkeste ulltrøyene inne Devold har noen tykke som han liker godt, men han blir fort varm inne i de. Men lurer på om de ikke er bare ull - så da er det kanskje derfor.
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #16 Skrevet 7. januar 2009 Nei bruker ikke ull rett på huden på barna mine. Jeg klør selv av alt som bare inneholder litt ull, så liker det ikke. Fikk flere ullbodyer i julegave men skal gi de bort.
Yo&La+spire Skrevet 7. januar 2009 #17 Skrevet 7. januar 2009 Vi bruker også bare ull nå om vinteren og langt utover våren;) Både inne og ute. Regulerer varmen veldig bra, men bruker selvfølgelig mindre klær inne da....Body, kjoler, strømpebukser, bukser, gensere, sokker, luer, dresser you name it;) Paris81: man kan få kjøpt tøy med bomull innerst og ull ytterst da. Supert for de som ikke tåler ull rett på huden. (selv om det mister litt effekten)
Yun Skrevet 7. januar 2009 #18 Skrevet 7. januar 2009 vi bruker også ullbody og ullbukser og ullnattdrakt til henne. men vi er heldig så vi bruker å få en del strikkeklær til henne som sokker og bukser og jakker så vi bruker det mye på henne i vinter. tillegg så bruker vi også en del bomull klær til henne. men mest ull jeg er enig med Yo& La pirimbilimbilona
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå