Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

......og det på egen hånd!! Etter 6 forsøk. Helt utrolig. Det er andre gangen vi klarer det på egen hånd i løpet av disse forsøkene. Forrige gang endte det desverre i MA i uke 12, så kjenner jeg er litt nervøs ja, men veldig glad og. Håper det holder denne gangen!

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER SÅ MYE :)

Skrevet

gratulerer å masse, skal krysse fingrene.

klem fra lene

Skrevet

Åh så utrolig gode nyheter:-))))) Gratulerer så utrolig masse:-)))))

Håper den lille spiren din sitter godt denne gangen.

Masse lykke til videre:-))))))))

Skrevet

Du fortjener virkelig at dette skal gå bra nå så krysser fingrene for deg!

Skrevet

For en utrolig hyggelig lesning! Gratulerer! Jeg blir sååååå glad hver gang noen blir gravide her inne, og særlig når de er 38 år og mer :-D

Vi skal igang med søskenforsøk nr 2 snart, og håper veldig å ha 2 barn før fylte 40 år...

Lykke til i svangerskapet, Mille38!

Skrevet

Gratulerer:-)

Skrevet

Da er det endelig offisielt -

og jeg kan rope ut mine gratulasjoner.

Lykke til videre med svangerskapet vennen min !

Klemmer fra

Skrevet

Så fantastisk bra! Åhh, det var jammen gode nyheter!

Denne gangen skal det gå bra, Mille. Du har gjort ditt for den negative statistikken, og nå skal spiren sitte helt til den er klar for å komme ut en gang til høsten :-)

Kose dere maaaasse med spiren og alle symptomene (og er du heldig får du ikke så altfor mange av dem, men akkurat passe).

Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til :-) Håper at spiren finner seg godt til rette denne gangen :-)

Skrevet

fantastisk bra og kjekt! gratulerer så MYE! Dette skal gå bra. Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Måtte bare inn en tur her også. Gratulerer så mye vennen. Nå skal du se at det går den riktige veien. Kos deg masse i graviditeten.

Stor klem fra meg:-)

Skrevet

Tusen takk jenter, dere er så søte og storsinnede:) Jeg er bare 4+5 uker på vei, så det er veldig nytt! Men håper virkelig det skal gå bra denne gang. Kjenner jeg er veldig nervøs.

Klem

Skrevet

Så fantastisk kjekt å lese :-) Gratulerer så mye!! Jeg skal krysse fingrene for deg :-)

Skrevet

Gratulere så masse masse. Håper vi andre kommer etter snart.. Klem. Nyt graviditeten....Dette går bra

Skrevet

Herregud så gøy. Nå ble jeg rørt på dine vegne. Gratulerer såååååååå mye.Spiren sitter denne gangen skal du se, men skjønner at du er litt bekymret. Tror det er naturlig når man har strevet slik for å få det til. Kos deg masse med frøet nå Mille.

Klemmer fra

Skrevet

Gratulerer!!!! Masse lykke til videre :o))

Skrevet

Fantastisk!! Gratulerer så mye:)

Skrevet

Tusen takk jenter, håper alle kommer etter snart:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...