Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg vært på egguttak og fikk ut 14 fine egg. Til torsdag blir jeg ruger på to embryo, og er så utrolig spent på hvordan det vil gå denne gangen. Jeg har hatt to forsøk som ruger på et embryo tidligere, men siden det ikke har gått håper vi et eller to fester seg denne gangen!! Jeg har hatt alle tre forsøkene fortløpendene selvom vi har mange egg på frys. Jeg sliter med enometriose og risikerer å måtte fjerne eggstokkene om ikke så lenge. Ekstra godt å vite at vi har mange fryse egg. Er det mye størrre sjanse for å lykkes når de setter inn 2??? Lykke til dere andre som venter eller har satt inn egg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei lille prikken:-)))

Så utrolig spennende for deg. Du er heldig som har masse på frys når tilstanden din er som den er. Håper du kommer i mål før den tid. På mitt første forsøk ble det så mye kluss og tre runder med sprøyter før jeg kom til innsetting. Fikk derfor lov å sette inn to egg for det var alt jeg hadde fått ut og fint befruktet. Fikk ut 7 men de andre falt fra eller kunne ikke brukes. Jeg er nå gravid med ei lita jente som etter planen skal komme ut i mai:-)))) Så for oss funket to egg veldig bra. Tvillinger er jo bare dobbelt så gøy:-))))))

Lykke til med innsetting. Håper det er din tur nå:-))))

Skrevet

Hei

Takk for koselig tilbakemelding. Jeg snakket med klinikken i dag for å høre hvor mange egg som var befruktet over natten, og tro det eller ei: Alle 14 var befruktet så i morgen er jeg ruger på to av dem!!! Akkurat nå er jeg spent, kvalm, glad og nervøs på en gang.

Lykke til med din lille jente som kommer til våren:)

Skrevet

Ja,sjansen for tvillinger blir større med 2 egg inn. Ikke alle får tilbudt det ved de offentlige sukehusene, i noen tilfeller de som er litt oppi åra

(jeg fikk...men da spurte jeg spesifikt)

14 egg og alle befruktet er jo helt fantastisk,lille prikken!!!!!!

Masse lykke til,superhøna :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...