Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta en Primolut kur på 10 dager, er det noen her inne som har erfaring med å gå på denne pillen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt primolut i to perioder, 10 dager hver gang. Begge gangene har det kommet blødning et par dager etter avsluttet kur, så føler det har fungert bra. Tror ikke jeg har merket noen bivirkninger heller..

Skrevet

Så bra å høre, skal starte med de i morgen og har hørt at man blir så kvalm av de. Drar til London på torsdag og har ikke lyst til å være syk.

Skrevet

Jeg har tatt disse maaaange ganger har aldri blitt kvalm men har fått litt hodepine og merkelig nok betennelse i leggene, hehe men ikke så ille igrunn.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hva hvis man mot formodning skulle bli gravid i den syklusen man starter med spray? Jeg skal for min del bruke Primolut i tillegg til spray, da jeg har veldig uregelmessige sykluser. Er det skadelig for fosteret dersom jeg skulle blitt gravid??...

Skrevet

Hei Fatu! Jeg har tatt Primolut flere ganger, og jeg har aldri kjent bivirkninger. Det går sikkert bra, skal du se! :-)

Skrevet

Hillu hillu!

Siste dag i dag med primolut kuren, og jeg har ikke merket noen ting, så jeg er veldig glad for det.

Håper bare menopur sprøytene virker like bra så jeg får mange modne egg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...