Fatu Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Skal ta en Primolut kur på 10 dager, er det noen her inne som har erfaring med å gå på denne pillen.
meg83 Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Jeg har brukt primolut i to perioder, 10 dager hver gang. Begge gangene har det kommet blødning et par dager etter avsluttet kur, så føler det har fungert bra. Tror ikke jeg har merket noen bivirkninger heller..
Fatu Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2009 Så bra å høre, skal starte med de i morgen og har hørt at man blir så kvalm av de. Drar til London på torsdag og har ikke lyst til å være syk.
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Jeg har tatt disse maaaange ganger har aldri blitt kvalm men har fått litt hodepine og merkelig nok betennelse i leggene, hehe men ikke så ille igrunn.
glory78 Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Hva hvis man mot formodning skulle bli gravid i den syklusen man starter med spray? Jeg skal for min del bruke Primolut i tillegg til spray, da jeg har veldig uregelmessige sykluser. Er det skadelig for fosteret dersom jeg skulle blitt gravid??...
Kick80 Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 Hei Fatu! Jeg har tatt Primolut flere ganger, og jeg har aldri kjent bivirkninger. Det går sikkert bra, skal du se! :-)
Fatu Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2009 Hillu hillu! Siste dag i dag med primolut kuren, og jeg har ikke merket noen ting, så jeg er veldig glad for det. Håper bare menopur sprøytene virker like bra så jeg får mange modne egg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå