Gå til innhold

April / mai mammaer Lillestrøm

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei Lille mor og dere andre som var på Egon/Lillestrøm i forrige uke! Takk for sist, det var veldig hyggelig :-)

Ville bare si til Lille mor at jeg har meldt meg og min bedre halvdel på fødselsforberedende kurs på kveldstid på AHUS. Tidspunktet ble 26.februar fra kl.17-21:30. Hadde vært hyggelig om dere fikk plass på samme tid :-)

Hei Lille mor og dere andre som var på Egon/Lillestrøm i forrige uke! Takk for sist, det var veldig hyggelig :-)

Ville bare si til Lille mor at jeg har meldt meg og min bedre halvdel på fødselsforberedende kurs på kveldstid på AHUS. Tidspunktet ble 26.februar fra kl.17-21:30. Hadde vært hyggelig om dere fikk plass på samme tid :-)

P.S. Er vel litt praktisk å ha nyeste melding til slutt i tråden, bommet litt med denne meldingen litt lengre opp...

Hei hei.... Det var kjempe koslig på BIM-treffet sist uke, koste meg veldig. Takk for en fin og morsom kveld. Gleder meg til neste gang.. Bestmte dere en dato? Håper alt er bra med dere? og at dere "løper"unna infulensaen.. Ta vare på dere og nyt hverdagen..

April09mamma, så flott at dere har meldt dere på kurset. Jeg skal ringe Ahus i morgen, og melde oss på... Håper det er plass til oss også.. Håper alt er bra med deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...