Gå til innhold

Kan noen hjelpe ang størrelse? Vær så snill :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt catvig dress til gutten, han er 17 mnd nå. Jeg vil han skal passe den til neste år og er usikker på størrelse. Kjøpte 86 men lurer på om jeg burde kjøpe 92. De er ganske store i størrelsen da. Prøvde den på han og den var litt stor men kan fint bruke den i vogna. Kansje verre å bevege seg rundt.

Tror dere han kan ha den neste år? Han er vanlig størrelse da, 11 kilo nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

86 vil kanskje være litt liten neste vinter. Ville nok hatt 92, bedre den er litt stor enn liten. Dei skal jo kunne bevege seg uten at den er trang noken plass

Skrevet

Vi bruker en del 92 nå allerede... Blir straks 19 mnd. Prøvde å måle han i dag, tror han er rundt 87cm. Veier ca 11-12 kg.

Skrevet

Jeg tror det er vanskelig å kjøpe en dress som skal passe både nå og neste år. De vokser mye på et år i den alderen her så jeg hadde ikke satset på det. Jeg har str 86 til min på 16 mndr og den er litt stor. 92 ville blitt altfor stor nå men mulig for liten til neste år.

Skrevet

personlig syns jeg det er bare tull å kjøpe en dress som er altfor stor nå bare fordi den ska passe te neste år. da hadde jeg heller kjøpt en litt billigere dress til å ha nå.

de vokser så mye de første årene og trenger klær som passer og en altfor stor dress er ikke særlig behagelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...