Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

får ofte ikke lillegutt til å rape ordentlig, legger han på brystet eller over skulderen og stryker og klapper men bare innimellom med noe resultat. Lurer på om det finnes noen andre måter å få han til å rape? Jeg hører at han svelger endel luft, og han har mye luft i magen til tider..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

la han "sitte" i buddah stilling enliten stund før du løfter han opp. Det hjelper ofte her. Og noen gange lar jeg holder jeg han bare oppe leenge, så kommer det til slutt.

Skrevet

Hei. Hos noen barn kan det ta laaaang tid, så du må bare smør deg med tålmodighet. Det er ikke noe oppmuntrende, men det bare er slik

:-/ Lykke til.

Skrevet

skal teste ut buddha stilling, og enda litt mer tålmodighet ;) takk for tips!

Skrevet

Prøv å gi fenikkelte, det fikk gutten vår til å begynne å rape raskere. Ga 2 ml like før hvert måltid, og etter ca ett døgn begynte det å fungere. Nå raper han som en helt også uten hjelp. Teen hjelper også mot luft i magen.

Kok 1 ts fenikkelfrø (fås på apotek og i enkelte matvarebutikker) sammen med 2,5 dl vann i 2-3 minutter. La det trekke i 5 minutter og sil av frøene. Avkjøl. Holdbar i kjøleskap i 2 døgn (mister mye effekt etter dette). Jeg fryste ned i isbitposer og tok opp litt hver dag. NB! Kan gi litt grønnlig avføring og en litt annen lukt enn vanlig.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...