Gjest Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 jeg elsker sambo. men 24/7 i to uker. er så glad det bare er meg og tulla hjemme nå. får gjort så sykt mye, man skule ikke tru det. siden jeg da er hjemme alene med en 3 mnd baby. men jeg får gjort dobbelt av det jeg ellers har gjort nå når han har vært hjemme. for når han er hjemme trur han at han skal ha ferie fra alt! og jeg trur at jeg skal få avlasting. herre*** vi har kranglet! men nå når han har begynt å jobbe igjen.. så deilig! så rolig her. (ikke koninuelig tv spill og div som summer å går i bakgruden av alt) lenge leve mammaperm. skal begyne å nyte den enda mer!!
Frøken Freken Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 For meg er det helt motsatt - hadde det fantastisk i juleferien, far til snella tok henne på morgenene og vi fant på så mye koselig sammen! Ikke minst så jeg at han hadde stor glede av å være så mye sammen med henne. Syns det blir lange dager hjemme alene, jeg. Har ikke bil, barselgruppa funker ikke og ute høljer det. Kontoen er tom etter at jeg gikk bananas på salg i går. Vil ha mannen min hjem:)
Blue Lady ♥ Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Hehe!:=)har hatt mannen hjemme i perm i over 1 mnd nå...den første uka holdt vi og gå hverandre på nervene!men etterhvert som dagene endret seg med aktiviteter,alenetid osv og vi bare kost oss.trodde vi skulle trøkke hverandre på tåsene i 1 mnd men det gikk over fort.Vi har hatt en kjempe deilig jul med pappa hjemme.De 2 ukene etter fødsel var bare kaos pga fødslen så han fikk ikke utbytte av de 2 ukene,det har jeg savnet litt.Etter det har han jobbet veldig mye og han hadde godt av og være hjemme med mini så lenge.de har fått er helt annet forhold til hverandre:=9
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Veit hva du mener her gikk vi 7 mnd oppå hverandre. Og lillemor er 8 mnd. Ble merkbart kun de siste ukene.
*TuttiFrutti* Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Enig med deg, Frøken Freken - helt topp å ha far hjemme! Avlastning for mor og kos og stooooor glede for alle 3! Her kan det bli laaaaange dager hvis man ikke er flink til å finne på ting og dra ut.. Og sev om jeg virkelig burde komme meg ut på tur - frisk luft til meg og tulla (samt at lårene og rompa trenger det sårt) så er det ikke så morsomt alene og i kulden.. Nå er snuppa blitt så stor at hun sover fint ute uten å trille - holder med å gå til postkassen og tilbake ;-)
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #6 Skrevet 6. januar 2009 wow.. heldige dere da som har så snille menn.. min sombo er konstant gretten for tiden dah. jeg aner egentlig ikke hva som går av han. er geneltig litt trist. han sr konstant sur og irritert ut. og hvis jeg spørr han om å hjelpe meg så bli rhan bare mer irritert.. men men.. det gårseg vell til. men han burde gjøre noe md det humøret og det har jeg sakt til han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå