3småtroll♥ Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Lillemann på 8mnd spiser så dårlig;( Vil helst bare ha pupp. Han tar en flaske velling på kvelden, men jeg vil ikke lage det på dagen. Syns liksom at han burde spise litt ordenlig mat også. Jeg lager grøt til frokost og lunsj. Middag tilbyr jeg han også. Brødskiver har vi også prøvd med. Han liker både grøt,middag og brød med div pålegg, men vil ikke ha. Han har alltid vært ganske stor- og er en aktiv gutt! Begynte å gå i jula da han var 7,5 mnd... Jeg vet det er vanlig at de ikke legger på seg så mye nå, men et par uker før jul veide han 9,3 kg og når jeg veide han i går veide han bare 9 kg;( Skal på 8mnd kontroll i morra så da får jeg jo veid og målt han ordentlig. Men HS vi går til syns jeg er så vanskelig. Hun kommer aldri med noen gode råd- sier at jeg vet best for jeg har jo tre.. Kritiserer meg heller for at lillemann er for tidlig ute med å reise seg osv så blir jo spennende å høre hva hun sier nå som han har begynt med sine første skritt... Ble langt det her;) Men hvis noen har noen tips ang mat tar jeg mer enn gjerne i mot!! 3.gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå