Gjest Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 her er det svømming, og sang, men de dagene vi er hjemme blir det lett litt kjedelig...
2SmåTroll Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 vi er på babysvømming, eller så er det lite aktivisering hjemme. Da ligger ho gjerne på gulvet og ruller rundt og koser seg, og jeg gjør mine ting.
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 godt å høre, for jeg får litt dårlig samvittighet av å la henne ligge mye alene på gulvet..
lille sprelle Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Synger og leker. Lar henne utforske både meg og tingene rundt oss. Lager rare lyder og rare ansikt. Tuller rundt på matta. Slik holder jeg fremdeles på (er nå 9,5 mnd), men nå er det mye å gå med henne, for det er det staseste som finnes! Selvsagt er hun en del alene i lekegrinda også! Må jo få la babyen være i fred for å ordne med sine ting!
Grateful mom Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 går litt turer, besøker andre mammaer i permisjon, virker som snuppa har utrolig glede av andre babyer. Synger og danser litt, leker med henne på matta.Leser litt i en bok hun har, eller bare forteller litt fra en bildebok, smaker på forskjellige grønnsaker, støvsuger med henne i babybjørn, regler og rim er hun veldig glad i, hvis jeg gjør noe ut av det med armer og bein. Går rundt i huset og forteller om tingene vi ser. Osv... plutselig så det ut som det var mye, men vi rekker å kjede oss vi også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå