Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Snuppa begynner å bli en drøm og legge både på dag og kveld nå, men hun sliter med å roe seg etter å ha fått mat på natta. Hun (og ofte jeg) sovner stort sett når hun ammes i senga, men så fort jeg våkner og ser hun er ferdig legger jeg henne over i egen seng. Da begynner virringen. Hun ligger og vrir hodet frem og tilbake og lager trykkelyder, akkurat som at hun prøver å få ut noe. Men hun kan ligge sånn i timesvis uten at det kommer noe. Har prøvd å ta henne opp for å rape når hun er sånn, men det hjelper ingenting. Av og til kommer det en rap, men det er like ille etterpå. Det eneste som roer henne er om jeg ligger og holder smokken inne i munnen hennes så hun får hånda mi på kinnet. Da blir hun helt rolig og sovner. Men når jeg tar bort hånda tar det max 10 minutter også er vi tilbake på virringen igjen. Og da mister hun jo også smokken med en gang... Om hun får lov å fortsette og ligge i senga ved siden av meg sover hun godt. Men da sover ikke jeg godt, så det er ingen god løsning... Noen som har noen tips? Er jo ingen av oss som sover godt når hun holder på sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå