Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei:)

føles litt som om noe er anderledes idag:) kommer hun ut nå?

klem 011083

termin020209

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:)

jeg føler veldig 12 på deg fortsatt jeg altså....

har du rier da?

er veldig spendt på hvordan det går, du får holde oss oppdatert:)

hva ser du på meg og graviditet nå?

jeg var hos legen i går, og jeg har hatt en sa nå...:(

har også fått en pencelin grunnet lungebettenelse... og den pencelinen kan gjøre så eggløsningen blir sterker.... det stod også at den hemmet bruken av ppiller.....

tror du denne pencelinen kan gjøre meg gravid nå i januar... har vel el rundt 10 januar viss syklusen er på 28 dager....

Skrevet

ikke rier men ondt i magen, som kommer å går, ondt i ryggen så gjør det vanskelig å sitte å stå... pluss at jeg har blødd litt igjen... sist det skjedde var det iallfall åpning på gang:)

Da jeg¨så at du hadde svart nå, fikk jeg en følese på graviditet...:)

uff, en sa forklarer jo veldig mye, også hvorfor jeg har hatt en sånn diffus følelse på deg... trist men sikkert godt for deg å vite?

god klem:)

Skrevet

tror kanskje babyen din kommer i morgen jeg fomle... men er ikke helt sikker, fikk bare en sterk følelse på det :)

masse lykke til!!!

Skrevet

hei white:)

kjekt å høre fra deg, tenkte på deg før idag, hvordan går det med deg?

noe nytt ilivet ditt?

klem:)

Skrevet

Heihei Fomle...

Klarer ikke tenke no særlig for øyeblikket fordi jeg er syk=(

Men jeg ville bare ønske deg masse lykke til med forestående fødselen.... Håper alt går problemfritt og fint!

Lykke til

klæm

Skrevet

hei hei :)

joda alt er fint her, har min andre forkjølelse på noen uker, og innemellom har jeg hatt omgangssyken :S så er litt lei nå kan du si.. men bortsett fra det så er alt fint.. kjærsten har flyttet inn og vi har bestemt oss for å beholde leiligheten noen år, så han blir med eier.. håper bare banken kommer til å være enig med meg om at det er en lur ide :S

ellers har jeg fått ks dato den 23 mars, klarer ikke helt å slå meg til ro med datoen, men er nok bare fordi det er en ny dato å forholde seg til :)

snuppa i magen turner og har det fint, jeg er litt redd for om hun vokser siden jeg ikke går opp i vekt.. så har heldigvis fått en vekstkontroll i feb :)

enn du da?? skjedd noe mer?? jeg husker at jeg sa 1 februar på deg her for ikke så lenge siden også, men tror jammen noe vil skje før det.. forhåpentlig i natt ;)

rop ut om du får inn noe spennende på meg ;) alltid gøy å høre fra deg!!

stor klem

Skrevet

Så spennende!

Vil bare ønske deg lykke til jeg:o)

Skrevet

babyen din kommer den 17.jan.2009. Lykke til.

anonymA

Skrevet

Det merker du fomle, barnet hjelper deg med energinivået i tiden før du føder, slik jeg hadde det iallefall. :o) Du føler deg liksom som en mamma sev føre ungen kommer, det jeg la merke til med meg. :o) Hr e god følelse på 14ende på deg i dag jeg, eller 15ende. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...