Gå til innhold

er det skadelig å ligge og skrike for bebisen min hvis..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. han ligger i senga mens jeg sitter over han og stryker og hysjer rolig til han??

I forigårs skrek han, og vi gikk og bysset og bysset. Hver gang han sovnet og vi la han ned våknet han og begynte å skrike igjen. Mannen min er kjempeflink til å roe ned gutten med byssing, men jeg får det liksom ikke til. Derfor lot jeg han igår ligge, mens jeg holdt han i begge hendene og lente meg over han og snakket rolig. Dette er vel ikke det samme som ferbers-skriking??? det funka iallfall, og han sovna som en stein etter ca fire min.. men jeg vil ikke gjøre det hvis det er skadelig. Han er bare 2 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er ikke ferber, og heller ikke skadelig. Du er der hele tiden og gir barnet trygghet. Ikkenoe er bedre enn det.

Skrevet

Putte, det er ikke det at du "ikke får det til" å roe han ned. Han lukter melk fra deg. Derfor har ofte pappaen mye mer hell med å roe ned. Måtte bare si det, så du ikke tror det er noe du ikke får til :=)

Skrevet

Takk for svar begge to! Man føler jo liksom at man må løfte og bysse.. Og det siste jeg vil er å bruke ferber.. oppmuntrende svar:D:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...