WPW Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 .. han ligger i senga mens jeg sitter over han og stryker og hysjer rolig til han?? I forigårs skrek han, og vi gikk og bysset og bysset. Hver gang han sovnet og vi la han ned våknet han og begynte å skrike igjen. Mannen min er kjempeflink til å roe ned gutten med byssing, men jeg får det liksom ikke til. Derfor lot jeg han igår ligge, mens jeg holdt han i begge hendene og lente meg over han og snakket rolig. Dette er vel ikke det samme som ferbers-skriking??? det funka iallfall, og han sovna som en stein etter ca fire min.. men jeg vil ikke gjøre det hvis det er skadelig. Han er bare 2 mnd.
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Dette er ikke ferber, og heller ikke skadelig. Du er der hele tiden og gir barnet trygghet. Ikkenoe er bedre enn det.
husmus &2 Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Putte, det er ikke det at du "ikke får det til" å roe han ned. Han lukter melk fra deg. Derfor har ofte pappaen mye mer hell med å roe ned. Måtte bare si det, så du ikke tror det er noe du ikke får til :=)
WPW Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2009 Takk for svar begge to! Man føler jo liksom at man må løfte og bysse.. Og det siste jeg vil er å bruke ferber.. oppmuntrende svar:D:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå