lillebie på`n igjen Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 jeg har vært plaget med dette litt av og på siste årene, og leste til min store skrekk ett sted på nettet at dette kan forhindre graviditet???at kvinnens forsvarsmekanisme bryter inn og gjør slik at kroppen ikke blir gravid, eller er dette en eller annen som har konkludert med dette av seg selv? leser også at mange av kvinnene som gikk på antibiotika kur før innsetting/graviditet ble gravide... ser også at bakteriell vaginose er årsaken til 20-40 % (leste det her på BIM) av for tidlige fødsler...så det gir jo litt mening at det kan forhindre graviditet også......eller? er dette noe jeg burde ta opp med Nordica?
lene70 Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 hei du.. ja det kan stemme det. jeg fikk påvist bakteriell vaginose ved etter første forsøk som ikke endte i graviditet, så noen dager før vi skulle få inn fryse egg ble både samboer og jeg satt på antibiotika. denne gangen ble jeg gravid med eneggede tvillingjenter,så jeg syns du skal ta det opp med nordica.. lykke til.. klem fra lene
lillebie på`n igjen Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2009 hm ja det må jeg gjøre da....er jo veldig skummelt om det er derfor jeg enda ikke har blitt gravid...... skal sende en mail til de med en gang jeg å se hva jeg får til svar.
lillebie på`n igjen Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2009 fikk svar av lindenberg at det ikke påvirket IVF behandling!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå