Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Oline, Olaug, Solveig, Anna, Karen, Rønnaug, Hjørdis, Asbjørg, Asborg, Margit, Emma, Gudrun, Inga, Olga, Gjertrud, Dagmar, Wenche, Åsta, Selma, Hilda, Ida, Ranveig, Aslaug, Oddlaug, Marie, Else, Gunvor, Astrid, Sigrid.

Dette er navn jeg har funnet på oldemorgenerasjonen.

Glemte guttenavn:

John, Olav, Tore, Olaus, Haldor, Halvor, Oddmund, Sigmund, Sigurd, Sigvald, Sverre, Emil, Leif, Alf, Magnus, Martin, Martinus, Oskar, Anton, Toralf, Torleif, Håkon, Konrad, Bernhard, Gunvald, Jakob, Ludvig, Gabriel, Elias, Even, Albert, Alfred, Odd, Kåre er vel vanlige navn i oldefargenerasjonen.

Hei, noen forslag mulig noen er nevnt tidligere men men

jentenavn

Tora, Tordis, Jenny, Tomine, Ellen, Jørgine, Kristiane, Kirsti, Sigrid, Borgny, Ambjørg, Ingeborg, Anna, Othilie, Karoline, Kirstine, Marie, Petra, Bergliot, Abelone

Har to navn som jeg har funnet i en bokserie som jeg synes er så nydelige og litt sjeldne, Mabel og Maline

guttenavn:

Lauritz, Hjalmar, Jørgen, Hermann, Sigve, Ole,

Håper du finner noen du kan like, holder en knapp på de to fra bokseieien..

Gi beskjed hva dere bestemmer dere for da...

Lykke til

Slekt og dem som de vokste opp sammen med fra den tida:

Severine Marie Olga Bertine Thora Ovidia Laura Elise Lovise Walborg Helene Jeanette Signe Martha Inger Larine Kitty Berta Solveig Therese Aminda Brita Sønneva Gudrun Maren Hilma Agnes Esther Hillborg Sanna Eli Ragnhilde Ingeborg Margrethe Marte Gurine Johanne

Kristiane Rakel Ane Dagmar Hanna Selma Petra Ågodt Klara Gunnhild

Magda

Helmik Edvard Leidulf Elias Leonhard Peder Gustav Godtfred Bernhard Olav Theodor Bjarne Karsten Andreas Ørje Jakob Hans Anton Godtskalk Ole Gunnar Johan Karl Otto Paul Jochum Simon Wilhelm Gabriel Haldor Erling Amandus Øyvind Palmar Berner Arthur Edmund Knut Johannes Halvor Ludvig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...