klorin Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Hvor kjøper dere bukser? Jeg har prøvd noen av de på hm i str xl, men de passer ikke. Ikke noe strech i de jeg har prøvd. Veier 92 kg nå og er 27 uker på vei. Hjelp ønskes snarest
StorkeMammaen Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Nei det er ikke lett gitt. Eneste jeg har funnet i butikken er en svart tights på mammaavd på h&m i xl som passet. Men nå finner jeg ikke flere, og med kun en tights, så sier det seg selv at den blir slitt ut rimelig kjapt, så angrer på at jeg ikke kjøpte fler med en gang. På netmama.dk så har dem noen strechbukser, som passer kjempe bra, så der har jeg kjøpt en. Norge er skikkelig dårlig på mammaklær, virkelig skuffende. Merkelig at man heller ikke skjønner at når de store størrelsene går først, så trenge man mer!! Lykke til..
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Hei du ! Selv har jeg vært heldig og funnet brukt på nett - de skal sendes i posten i dag faktisk ;-) Så det går an å søke på Finn eller Tinde f.eks. Eller så vet jeg mange har funnet bukser på: http://www.motherhood.com/plushome.asp De har forøvrig kjempesalg nå. NB !! Det er i USA, så husk at på kjøp over kr 200,- så blir moms og toll lagt til prisen ! Lykke til videre ! :-)
*Bo*og*Junior* Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Tenkte jeg skulle kjøpe meg noen bukser fra motherhood, men ble litt sjokkert over porto! Fant meg to bukser, det ble ca 66 dollar, så skulle de ha porto på 55 dollar! Da ble det jo plutselig nesten dobbelt så dyrt! Så kommer jo toll og moms, og da ble det for dyrt for min del...!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Jeg fikk tak i en genial strechbukse på Polarn og Pyret som jeg snart har slitt ut! Tror den er i L eller XL. Veide 110 når jeg ble gravid og det ser ut til at buksen funker bra hele veien ut svangerskapet (er nå i 6-7 mnd). Den har sittet som støpt hele tiden pga god trikk, og har verken vært for løs eller stram i alle disse mnd. Og så har jeg bestilt mammaklær på www.laredoute.no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå