Gå til innhold

Dere med flere enn 3 barn

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan har dere ordnet det praktisk? Har dere måttet flytte? Har alle barna hvert sitt rom - hvis ikke - fungerer det bra å dele rom?

Hva med ferieturer, er det mange begrensninger da eller i hverdagen?

Vi fikk nylig nr. 3 og jeg tenker ofte at jeg ønsker meg en til - bortsett fra når minstemann styrer på om nettene :)

Er 37 år, så veldig god tid har vi jo ikke..

Fortsetter under...

jeg har tre,men har termin med nr 4 om 3 uker.... så har jo ikke annen erfaring med deg. men her hos oss. så har jentene rom sammen (6,5år og 4år) de har alltid hatt det,og tror ikke de hadde roet seg om vi hadde skilt de.... har en gutt på 2 som har eget rom,men venter gutt nå å,så de kommer jo til å dele etter hvert...

Skjønner hva du mener...vi hadde god rutine på han minste...la han i senga og han sov fort...var kjempestas--- men så ble han syk og var det en stund...så nå har han havnet i våres seng på natta...men nå må vi jammen få ut fingeren å få styr på det..,.haha

Heisan, jeg er 37 år og venter nr 4. De to eldste deler rom og vil heller ikke annet fortiden. 4-åringen har eget rom og koser seg der. Gutten som kommer i mars får ligge litt hos oss og så får vi se. Har ett lite kontor som kan bli soverom. Kjenner jeg mine jenter så vil de gjerne sove sammen og heller ha et ekstra rom til aktiviteter om dagen. Får se ettersom de blir eldre.

Mine sover best om nettene når de sover tett sammen . Ble tipset om å gi dem dobbeltsovesofa el en periode hvor de var kjempeurolige om natta, og det gjorde virkelig susen.. Bare ett tips :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...