Gå til innhold

Synes det er morsomt at mange synes det er så travelt med EN babis....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ha ha ha... I know all about it! Prøv med TRE STOOOORE hunder da...... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at en var som ti og to er som en!!

Dette fordi jeg syntes at omstillingen fra et mange års rolig forhold med prioritering av bare oss selv til å få et barn var meget stor, men med nr to så var jeg liksom "inne i gamet".

Skrevet

He-he, lurer på om HI har glemt hvordan det faktisk var under perioden med kolikk. Hvis det var skriking 5-6 timer i strekk og du i ettertid ikke synes det var travelt så må jeg si jeg stusser litt. Har selv hatt en kolikkbaby og tror faktisk jeg har glemt hvor ille det var. Tror kroppen glemmer, ellers kunne man jo umulig fått lyst på barn igjen...

Ellers er vel ofte nr en i bhg når nr to kommer slik at mor faktisk kun er hjemme med ett barn store deler av dagen???

Skrevet

He he he, neida, husker kolikken veeeldig godt!

Husker jeg sa til min svigermor en gang at jeg hadde mest lyst å kaste hele babisen ut vinduet og hoppe etter selv.... Hun ble veldig forskrekket - man sier liksom ikke slik, selvom jeg tror de fleste kolikkforeldre tenker det minst en gang om dagen......! :o) Saken er jo den at man gjør det selvsagt ikke - man bare blåser ut litt steam ved å si det til noen...

Det som reddet oss med vår første var at hun skrek hele dagen/ettermiddagen, og var helt utslitt da natten kom slik at hun sov 12 timer. Får man sove om natten har man overskudd til å holde ut om dagen...

Her er begge baisene hjemme m meg.

MEN akkurat nå sover de begge to, så jeg har rukket både en kaffe latte og Dr Phil i dag.... + vært på gymmen og tatt en spinningtime (lenge leve gode barnepasser!!)

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...