Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Vi brukte dem før, men var ikke fornøyd. Forsåvidt greie bleier, men en del lekkasjer og jeg syns trekkene er litt stive. Pluss for at de er billige da, men det er også den eneste fordelen (og da betaler jeg heller litt mer for å få noe som fungerer). Etter at vi prøvde en Bumgenius-bleie, solgte jeg unna alt jeg hadde av Bambino mio (har spart på noen av prefoldene og bruker dem som ekstra innlegg i lommebleier).
Madamina Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2009 Synes ikke de er billige... Kuttet også ut PUL-ene og bruker thirsties i stedet.Hmmm. Lurer på hva jeg får for hele settet (36 prefold i hver størrelse samt et lass cover).
Makko med to små gutter Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Jeg likte de ikke (og har heller ikke greid å selge de til 400kr for 12prefold og 3 trekk). -Men hadde ALDRI lekkasjer, men huden var konstant fuktig. -Liker ikke hverken brettiser eller formsydde jeg, av den grunnen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå