Ludviginne - mamma!! Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Noen som har erfaring med det??
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Eg var ikkje fornøgd med da setet...hadde det til førstemann....var tungt å bære,flytte,vanskeleg å montere bakovervendt,hadde ingen god sovestilling i da.... Eg har sverga til Maxi-Cosi priori....der kan du regulerer liggestillingen,enkel å montere,lett i vekt......Heilt genialt spør du meg....Anbefalte det i butikken og...einaste minuset er at det kun er forovervendt...men kan absolutt anbefale det...mine to minste elsker å køyre bil i det
TinaP Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Vi er veldig fornøyde, men vi har ikke erfaring med andre merker heller. Det er stort ja. Monteringen tok mannen seg av, og montere det flere ganger er vel unødvendig så lenge det står i ro. Vi hadde litt problemer med å forstå hvordan selene skulle festes i begynnelsen, men det var bare noen dager, så satt det. Anderledes enn babysetet. Vi hadde ingen problemer med å "legge" ned ryggen. Vrir bare på en knott. Akkuratt som enkelte vanlige bilseter, så må en også vri på en knott for å stille ryggen. Vi er i hvert fall fornøyd. Det finnes helt sikkert bedre. Som sagt har jeg liten erfaring.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Vi er knallfornøyde .Vi en liten stasjonsvogn og setet passer fint for mindre og større biler. Perfekt at det kan settes i hvilestilling , og det er et godt sete for barnet og sitte i. Be safe er mye større feks og passer ikke i vår bil. De fleste større barneseter er vel ikke akkurat ment for å ta inn og ut hele tiden.De står mer permanent. Så tror de fleste av de er knotete og ta inn og ut. Mannen min syns ikke det er noe problem og montere det. Og det er lett å se når det er montert riktig.
Yrha Skrevet 6. januar 2009 #6 Skrevet 6. januar 2009 Vi har både Cosmic og Besafe Combi, i hver vår bil, og er nok mest fornøyd med Cosmic. Den tar litt mindre plass, vokser lenge med barnet og er grei å montere. Hvilestillingen er bedre enn i Besafe'en.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #7 Skrevet 6. januar 2009 Det er bra, har det og britax multi-tech. Fornøyd med begge :-) Det er mer arbeid å montere bakovervendt, men det er et tynt argument for å ha ungene forovervendt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå