Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #1 Del Skrevet 5. januar 2009 Dere som hadde svangerskapsforgiftning, ble det keisersnitt eller ble dere igangsatt? Jeg fikk keisersnitt. Det ble bestemt over hodet på meg, samme dag som prøvene som utløste bestemmelsen ble tatt. Det var et såkalt kontrollert hastesnitt og de var rolige og jeg var våken. Men var helt greit for meg at det ble ks da, fordi jeg var så redd og ville ha det unnagjort raskt. Var da 32+0. Men egentlig hadde jeg jo så lyst å føde "normalt", og det ønsket ligger der fortsatt. Vet egentlig ikke hvordan de vurderer det der med hvordan de gjør det. Tror jeg må ringe sykehuset og spørre en gang. Men er interresert å høre hvordan andre hadde det, og hva som var begrunnelsen for det ene eller det andre? Mitt høyeste målte bl.tr var på 180/120 (var på bl.tr medisin da), men fikk veldig økning i protein fra den ene dagen ti den andre. Det var et tall på proteinen som var over 900, og som var på 200 dagene før. Og som skulle ligget på under 50 hvis jeg var frisk tror jeg. Husker ikke helt hva det tallet var. Men for å illustrere den hurtige økningen.. Ellers så var det dårlig vekstøkning på babyen de dagene jeg lå inne (5 dager) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139386845-dere-som-har-hatt-svangerskapsforgiftning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå