Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

HAr jo lest at man ikke skal bruke spile-BH når man ammer, pga at melkegangene kan bli tette... MEN er det noen som bruker det allikevel? Åssen gikk det?

Er lei av amme-singlet og amme-BH... Henge-pupper XD

Skrevet

Eg kan ikke bruke bh uten noe støtte, og kjøpte meg 2 amme bh`er med spiler. Og det funker kjempebra. Har ikke hatt tette melkeganger i hele tatt. Og eg slipper ha puppene på knærne :P

Skrevet

Høres supert ut!!

Tror dere jeg kan bruke vanlig spile-BH? Altså IKKE amme-BH??

Er såå lei av at puppene henger.... :P

Skrevet

jeg har triumph sine ammebh`er med spiler og har vært helt supert. God støtte i de, sammenlignet med bh UTEN spile.

Så da er puppene i den høyden de skal være ;-)

Skrevet

du kan selvfølgelig bruke vanlige bh'er og....men er jo litt mer tungvint enn med en amme-bh. Husker ik hvilke merke bh'ene mine er, men de er akkurat som ein vanlig spile-bh, bare med muligeten for å åpne foran. Har med noen få anledninger brukt vanlige bh'er under amming, og det blir mer styr for å "dra " puppen over...hehe ^^,) Men det er jo smak og behag!

Gjest amandine
Skrevet

Og jeg har fra Change, klarer meg ikke uten spiler har str 75F.....sukk hvor skal dette ende??? Og hvor ble det av den lille Bcupen jeg ønsket større som 16åring???

Skrevet

Jeg kjøpte to stk med spiler på hm, beste ammebh ene jeg har prøvd. Før det kjøpte jeg en dyr en uten spiler, huff og huff... funker dårlig med ecup. Hvis de er store nok, passelige, så er det jo ikke noe som blir klemt sammen heller... bare ser ti ganger bedre ut

Skrevet

kan noen hjelpe meg med noen nettsider hvor de selger stoore bher?? er ingen butikker her hvor de selger store nok:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...