monkri mamma til 4 Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 hei. du så at j var gravid el ganske snart. testen viste negativ før jul, men i dag var den positiv... lurer egentlig å langt på vei j er j. ser du d? ser du kjønn og termin? meg:17.01.77 han:13.03.79
stratosen_er mamma_ Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 hmm.jeg føler nesten at du er 7uker på vei jeg, men mulig jeg tar feil.... så gøy at jeg hadde rett igjen;) hmm føler mest gutt på deg men jeg er neimen ikke helt sikker...hva har du fra før?? føler at du har en overvekt av ett kjønn.... termin vil jeg ikke anslå, kan heller komme tilbake til den dagen bebien kommer når du har fått termindato;) lykke til med sv.skapet...
monkri mamma til 4 Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2009 tusen takk for svar. j har 3 barn. ei jente og to gutter. jenta er eldst. føler at j er lengere på vei j også. buksa har begynt å stramme over magen alt. ja d var kjempe gøy at d stemte. skal til legen på fredag, så da får j vel vite litt mer.
monkri mamma til 4 Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2009 da har j vært hos legen og da fikk j termin den 10.09.09 hva tror du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå