Gå til innhold

Hva i all verden gjør dere med babyene når dere dusjer??? Dere med mobile babyer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini er nå 7 mnd er snur seg alle veier og ligger ihvertfall ikke der jeg legger henne. Sist gang jeg dusjet snudde hun seg og dultet hodet i baderomsmøblene, og skrek så klart. Nå lurer jeg på hvordan jeg skal få til å dusje fremover... Hva gjør dere med de små?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lekegrinda, eller la han så jeg så han på badet hele tiden..

Skrevet

Jeg har med meg gutten min inn på badet. Han sitter i vippestolen og han elsker det! Han blir helt rolig av lyden av vann og vifta.

Han sovne til og med ofte der inne :D

Skrevet

Jeg har også med meg jenta mi inn på badet i vippestol. Der får hun en leke og er godt fornøyd med den og å sitte å titte på meg til jeg er ferdig med å dusje. Hun er 7 mnd.

Skrevet

ligger på gulvet og leker... har full oversikt over han fra dusjen.. han ruller i vei...

med eldste gjord ejg det samme. selv når hun krøp. kunne finne på å krype inn til meg. hehe.. men lot henne alltid krype naken da sånn at det ikke gjorde noe at hun kom inn..;)

Skrevet

Legger henne i sengen og setter på en spilledåse el som holder henne occupied. Eller lar dem leke i lekegindene sine. Eller dusjer på kvelden når mannen er hjemme. Eller dusjer når de sover i vognen på dagtid. Eller setter på trappegrinden og lukker dører til "farlige" rom i etg med dusj og soverom, slik at de kan ligge/gå i hele etg mens jeg dusjer med baderomsdøren åpen.

Er ikke så vanskelig - ihvertfall ikke om du bare har en..... :o)

Skrevet

sover han, tar jeg babycallen med på badet. soverommet er vegg i vegg med badet så ikke langt å løpe om det er noe=) ellers om han er våken så sitter han i vippestolen på badet. han er 5 mnd. hvis ikke dusjer jeg på kvelden når gubben er hjemme.

Skrevet

Jeg dusjet ofte mens hun sov, hvis hun var våken lå hun i lekegrinda eller satt i vippestolen og så på meg.

Skrevet

Dette funderer jeg også på. For jeg har en som reiser seg opp etter alt. Er jo redd han skal gå i golvet mens jeg er i dusjen. så jeg har hatt han i lekegrinden når jeg dusjer, men kunne jo tenkt meg å ha han med både i dusjen og på badet..

Skrevet

Frem til han kunne komme seg rundt selv la jeg han på stellematten og der lå han i ro. Nå går ikke det lenger, to sekund og han er poff vekk. Løsningen er å dusje når han sover eller når mannen kan passe han.

Skrevet

Når hun begynte å reise seg opp over alt og var veldig ustø, så satt jeg henne i bilstolen inne på badet. Synes det er veldig skummelt med de harde flisene. Men nå som hun er mer stø, så lar jeg henne krabbe rundt på badet mens jeg dusjer.

Skrevet

Jeg dusjer når han tar sin første lur ute i vogna. Har med babycallen, og dusjer kjapt i håp om at han ikke våkner... :)

Er en drøm når det er helg og pappaen er hjemme, da dusjer jeg leeenge, føler jeg har ordentlig spa med barbering av legger, innsmøring med body lotion etc...

Skrevet

Enten dusjer hun sammen med meg eller så titter hun på fra vippestolen. Alt. så dusjer jeg når hun tar formiddagsnappen sin :)

Skrevet

Dusjer når pappaen er hjemme eller når barnet sover. Man kan jo dusje om kvelden også...

Skrevet

Jeg har han med inn på badet og dusjer mens han kryper rundt og utforsker. Men jeg må lukke døra, hvis ikke kommer han seg ut selv om det er en høy kant :)

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

de taaler fint aa sitte litt alene, om han kryper rundt saa er det jo bare til aa sikre omraade han kryper paa. Jeg har to smaa, en som kryper rundt og en som hopper rundt og jeg har da alltid kunne dusjet om morgenen selv om de er vaakne. Har gitt de frokost og har etterpaa dusjet aa kledd paa meg. De trenger ikke oppmersomhet fra mamma heeeeeeeeele tiden. Det er da ikke saa vanskelig med en krypende baby.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...