Anettemor82 Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Ser det er mange som skriver at de har med seg babyen i dusjen. Hvodan gjør dere det? hvordan får dere vasket dere (både deg selv og babyen)?Hvor gamle er de når dere har tatt dem med? har en på straks året nå og kunne tenkt meg å gjøre det samme, men vet ikke hvordan jeg får det til.
mai mammaen til to Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 jeg gjorde det ofte med mine når de var helt små. da pleide jeg å la dem ligge på gulvet naken oppå teppe/håndkle..så dusjet jeg meg. vasket meg osv. så tok jeg dem inn til meg... så dusjet og koste vi oss.. før vi tørket oss.. når eldste ble eldre badet hun ofte i baljen sin ved siden av meg.... men nå har vi fått badekar. så nå bader hun med meg da.. mini på 8 mnd er gjerne med i dusjen som før... ligger han på gulvet først osv..
Gjest amandine Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Dusjer først selv og så tar jeg inn Knøttet på 3 mnd. Har gjort det siden han var bare noen uker, for han liker ikke å bade sære lille mannen! Men dusje på mammas arm er trygt og godt og det liker han! Så fort han kan sitte skal han få sitte på gulvet i dusjen og jeg kan sitte ved siden av evt.
Hikken Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Jeg legger Leah naken på et håndkle på gulvet eller setter henne i vippestolen ved siden av. Vasker hår og andre nødvendigheter, og plukker med meg henne inn etterpå :-)
Hermione_77 Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Vi har fast morgenrutine med at godgutten på 5 mnd ligger naken på stellematte med håndkle på mens jeg dusjer. Noen ganger tar jeg ham med i dusjen. Løfter han da inn etter at jeg selv er ferdigdusjet. Når vi er ferdige pakker jeg ham inn i et håndkle for at han ikke skal bli kald (og tørker bort det meste) og så tørker jeg meg selv før vi går videre i morgenstellet. Han har vel i alle fall vært med i dusjen siden han var 3 måneder, kanskje fra han var 2 også.
Anettemor82 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2009 men min er som sagt straks ett år og han vil ikke ligge i ro ett sekund på badet. da finner jeg han under baderomsmøblene..
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 synes det er litt mer stress alene, men går det og. kun da han var mindre, å legge han på stellematten nå er jo dødfødt. tar 1 sekund så er han borte vekk.... derfor nå som han er 10 måneder bader han enten i balja ved siden av, eller mannen kommer med han når jeg snart er ferdig. da han var mindre la jeg han naken på stellematten på gulvet rett forran dusjen, så tok han inne når jeg var ferdig med meg selv og vi tørket oss begge til slutt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå