tuppelupp Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 hei! Er 6+4 i dag og for et par dager siden var plutselig ikke puppenen ømme lenger. Dette bekymrer meg og er så redd. Skal nevnes at jeg aldri har ømme pupper ellers men etter positiv test ble de gradvis mer og mer ømme og har vokst en god del. Kan dette komme og gå? kanskje de var ømme fordi de vokste sån? Beklager dumt spørsmål men får ikke ro i meg.
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Jeg hadde ikke så ømme pupper, men de vokste en del med en gang jeg ble gravid for så å ta en liten pause. Kan være det som skjer. Jeg var gjennom ass. befr. og hadde litt bivirkninger de første to ukene jeg var gravid. Alt forsvant da jeg var ferdig med medisiner i ca 2 uker, men så kom kvalmen og den uendelige trøttheten. Kjentes ut som jeg var fyllesjuk i to måneder;-))) Tror også det er normalt at det kan svinge litt og noen kjenner ingenting.
øynesomtinntallerkner Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Jeg er i uke 10 og har ikke ømme pupper i det hele tatt. Tror absolutt alt er normalt i denne tilstanden...
Liljen venter tvillinger Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 er 16+4 og har ikke hatt ømme bryst :-) Tror alt er bra med deg :-)
♣ Christiane ♣ Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Hei Slapp av, det samme skjedde med meg i uke 7, men ul i dag viser et særdeles vitalt foster. Du skal se det går bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå