3småtroll♥ Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 På hyttetur i jula kom de første skrittene-7,5 mnd gammel. Huff-får vel kjeft på helsestasjonen nå. De lurte jo på om jeg trente mye med han siden han reiste seg når han var 5,5 mnd. De er også skeptiske til om han er sterk nok. Men han er vel det siden han klarer det?!? Har selvfølgelig ikke trenet noe med han;) Han er jo tredje- og sistemann så skulle gjerne hatt han som baby lengst mulig jeg!
Nattinatta Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 oi! hehe... han er nok sterk nok når han selv reiser seg og går! kan vel ikke få et bedre tegn på det?? hehe... helsestasjon er noen ganger litt for opptatt av boka, så ikke ta deg nær av de hvis de skulle lire av seg noen bemerkninger! han er nok bare liten aktiv krabat som vil utforske verden, og ikke har tid til å vente!!!
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Wow, det er tidlig altså... Håper balansen er bra...
EbbaLille c Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har en gutt som er like aktiv, blir 6 mnd i morgen og han begynte å reise seg i julen, men han har ingen balanse da! Han reiser seg opp etter alt han får tak i, står å gynger, smiler og er så fornøyd, så svaier han til høyre eller venster og deiser i bakken. Vi må fotfølge han rundt over alt. Har nå gått til innkjøp av ny grind med netting! Helsestasjonen har fulgt godt med og notert aktiviteten, ingen trening her i gården heller!! De er nok sterk nok når de klarer det på egnhånd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå