Gå til innhold

Kan noen se hit???TRENGER HJELP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei datter på 4 måneder, som vi begynnte å gi litt grøt for et par uker siden. Jeg vet det er litt tidlig,men ble anbefalt dette pga liten vekst,enormt med gulping og at hun oversteg en liter i døgnet.

I begynnelsen så fikk hun kun et par skjeer med maisgrøt på morgenen, og det gikk veldig greit,ble sint da hun ikke fikk mere:)Og da drakk hun rundt 700-850 ml melk i døgnet.

Så økte vi gradvis og er oppe i en halv porsjon morgen og kveld. Men nå nekter hun å ta flaska, selv om hun er tydelig sulten... Hun kan da ikke få grøt til hvert måltid,så nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre.(Hun spiser jo bra med grøt,så sulten er hun jo)

Hun hadde oppkastsyken og diarè for en ukes tid siden, så jeg trodde det kom av dårlig matlyst men det burde jo ha kommet seg nå???

Er det noen som har opplevd lignende ved grøtoppstart?

Noen som har noen tips og råd for at hun skal ta flaska igjen?

Og hva burde jeg gjøre? Tenkte litt på å kutte ut grøten helt i noen dager for å se om dette hjelper!!

P:S Er det noen som vet hvordan jeg får bytta nicket mitt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt...

Skrevet

Her er innlegget ditt Gravid. De andre spørsmålene kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med.

Skrevet

dytt...

Skrevet

Ingen som kan hjelpe???

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre..Er redd snuppa får i seg for lite mat:(

Skrevet

Min gutt mistet mer og mer interessen for mme etter grøt. Ved rundt 7 mnd ville han kun ha mme på natten.

Jeg ville kanskje prøvd å kutte grøt noen dager ja, kun gi mme.

Skrevet

Kom til å tenke på en ting nå...Kan det være tenner???

Hun har hatt 5 bæsjebleier idag..tilvanlig 1,kanskje 2!!

Skrevet

Sånn var det her også.. Begynnte å nekte flaske og melk, selv om hun var tydelig sulten! Så jeg ga henne ekstra grøt. hun var jo sulten! Dette gikk over av seg selv etter hvert kort tid etter=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...