frøet76 Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Og får baby sove igjen etter h*n har rapt? Det har hendt at jeg har latt være å ta opp for å rape fordi jeg vet at da sovner hun ikke igjen på lenge. Er det rap etter hvert måltid eller bare når dere tror h*n har svelgt mye luft?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 jeg prøvde det i begynnelsen, men da ble han sint og begynte å grine og da våknet han. så det gjør jeg ikke lenger, han er 3 mnd nå. virker ikke som han har behov for det heller. sovner fint etterpå og har ikke vondt i magen.
løveprinsen <3 Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Sjelden vi raper ja. Han sier ifra om han trenger det, men sovner som regel på puppen.
La vita è bella <3 Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Prøvde på det i begynnelsen, men nå sovner hun med puppen, så jeg bare legger henne tilbake i kurven.
Madamina Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 Jeg holder han bare opp etter måltidet (da sover han som regel igjen). Luften kommer da opp av seg selv. Gjør det spesielt om han har drukket fort fra et sprengt bryst med sterk utdrivningsrefleks, ellers så kommer bare rapen opp som en enorm gulp mens han sover. Da får jeg angst for kveling. Men det forstyrrer han ikke. Holder han opp inntil meg enten sittende i ammestol eller stående ved sengen hans.
tobarnsmamma2 Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 på natta ender det som regel med at både hun og jeg sovner med puppen, enten legger jeg henne tilbake til senga (hvis jeg orker) eller så sover hun med oss...da blir det ingen rap...men jeg burde vel ta henne opp for hun blir litt urolig av det...men jeg er så innmarri trøtt!
Leonella777 Skrevet 5. januar 2009 #8 Skrevet 5. januar 2009 Her raper vi ikke på natta...Han sovner med puppen og vil ikke vekke han!! Det går helt greit. Men nå raper min gutt sjelden da, han fiser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå