WildPrincess Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Jeg sliter med lite melk og må i perioder supplere med mme. I tilegg har snuppa begynnt å få grøt på kvelden. Hun er 4 mnd om en uke. For at hun ikke skal bli treg i magen har jeg kjøppt maltekstrakt. Men hvor mye skal hun få i en flaske med eks 200 ml mme???
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har kun brukt tuppen av en t-skje og det har vært nok. Men så har min gutt fått mme hele tiden. Begynn med det, så blir ikke smaken så sterk, hvis det ikke hjelper, så øk til en halv t-skje.
Sussa85 - snart 2? Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Så lite ville ikke hatt virkning til snuppa vår..jeg fikk beskjed av helsesøster om å bruke en hel spiseskje i en porsjon grøt.... og gjør d både morgen og kveld..hender jg bruker sviskepure istedet... men en halv tskje har omtrent ingen virkning..du får prøve deg fram... jeg begynte ogmed grøt en uke før snuppa ble 4 mnd..
Frøken Freken Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Sussa - Det høres mye ut syns jeg! Jenta vår får 2 x halv teskje til dagen, og jeg merker forskjell dersom jeg gir henne 3 x halv teskje i stedenfor. Da får hun rennebæsj. PÅ en annen tråd her inne var det en som hadde fått beskjed om å gi 1 - 3 teskjeer per 1 liter mme. (Men fordelt ut på flaskene, da selvsagt)
Sussa85 - snart 2? Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Sier bare hva jeg fikk høre... =) og snuppa vår har ikke rennebæsj..på tross av 1-2 spiseskjeer malt per dag.. så er vel forskjellig fra unge til unge.. skader uansett ikke å gi for mye..det som skjer er jo at d blir rennebæsj og man må minske mengden..det var kun ment som ett tips om at det kanske ikke er nok... så man ikke skal bli fortvila om det ikke fungerer med bare en tskje..
Frøken Freken Skrevet 6. januar 2009 #6 Skrevet 6. januar 2009 SUssa - skjønner det:) Var ikke ment som noen form for kritidkk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå