Gå til innhold

Dere som har hatt ma og måtte ha utskrapning..

Curly-mor :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere smerter eller virket kroppen ok før utskrapningen? Jeg har litt ekkel følelse i livmora, den kribler liksom og innimellom får jeg små tak som hugger litt, litt småkvalm også. Tok cytotec lørdag kveld og skal inn på kontroll i morgen, men håper i det lengste på å slippe utskrapning da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

jeg fikk hastetime når jeg var på ultralyd, fordi kroppen min hadde begynt å støte det ut, var 12 uker på vei. så skulle til utskrapning dagen etter, men tidlig på morgenen den dagen fikk jeg fryktelige smerter, reiste meg for å gå på toalettet, da gikk vannet... og jeg begynte å blø noe sykt, måtte skifte helt tre anger på vei til sykehuset, det værste jeg har vært med på... fikk veer og hele pakka, men var vel mest redd for jeg blødde så mye... selve utskrapningen merket jeg ikke noe til, og hadde bare litt små-blødninger ett par dager etterpå, så det er ikke noe å grue seg til. men fikk beskjed om at jeg skulle ha kommet på sykehuset med en gang jeg fikk smerter, men visste jo ikke det, da hadde jeg sluppet å oppleve det jeg gjorde...

Skrevet

Jeg hadde ingen smerter. Jeg tok kontakt med lege pga småblødning og ble henvist til UL hvor det viste seg at fosteret var dødt. Jeg har aldri operert eller hatt narkose, men akkurat da var jeg så trist at det var det beste for meg med utskrapning, hadde ikke krefter til å stå igjennom dette hjemme.

Jeg ble trillet inn til operasjonsstua og fikk beroligende og vips var jeg vekk, våknet en times tid senere og da var det hele over. Jeg har ikke vært plaget av smerter etterpå, avtagende blødning nå. Lykke lykke til på kontroll i morgen! klem

Skrevet

Tusen takk J-76 *klemme* :) Gruer meg ikke til ev narkose, da sover man jo bare likevel *knis* Men jeg lurer sånn på om den ugne følelsen jeg har fra nedsiden av navlen og ned er normal eller ei... Men det finner jeg uansett ut i morgen, håper bare jeg ikke må vente så alt for lenge, jeg er et troll uten kaffe om morran, hehe! Har time kl 9, og da vil jeg jo helst være ferdig et kvarter etterpå vet du...

Klem til deg!

Skrevet

Lykke til da, gi lyd hvordan det går med deg da! klem

Skrevet

Tilbake igjen nå, og må til med en ny runde cytotec fordi slimhinnen som sitter rundt fosterposen fortsatt sitter igjen inni der. Er nok den som har gjort magen min litt øm, så nå håper jeg denne "kuren" tar resten sånn at jeg slipper noe mer "herk" neste tirsdag når jeg skal tilbake igjen!

Tusen takk for omtanken J-76!

Stor klem til deg :)

Skrevet

Da har jeg ligget flatt i to timer og nå håper jeg inderlig at alt er ute! Hadde vært litt godt å kommet seg videre også liksom...

Skrevet

Huff så slitsomt... Får håpe det er over nå! Tvi tvi!

Skrevet

Det håper vi ja! Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...