Gå til innhold

Hjelp! Datteren min på 3 mndr. nekter å sove alene på dagtid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligere sov hun rundt 3 korte og 2 lange lurer per dag, men de siste par dagene har hun våknet hver gang jeg prøver å legge henne, uansett hvor det er. Hun vil ikke sitte i vippestolen sin om jeg ikke sitter ved siden av henne heller, og virker rett og slett mindre selvstendig enn før (i den grad man kan si det om en liten baby). Jeg har et bæresjal jeg bruker mye, men nå nekter hun det også. Resultatet er at jeg er utslitt og at armene holder på å falle av.

Jeg ønsker ikke å bruke Ferber eller andre metoder som innebærer mye gråting. Er det noen som har tips eller råd til meg? Jeg ville satt stor pris på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lag det godt og lunt for henne, og la henne ha noe som lukter deg når hun skal sove! Er så heldig å ha ei med relativt godt sovehjerte, så er vel egentlig ikke til store hjelpen.. desverre!

Skrevet

Tusen takk for svar!

Så heldig du er som har fått ei med godt sovehjerte! Jeg forstår at du ikke har så mange soveråd å komme med da, men takk for forslagene du kom med! Jeg kommer til å gå til innkjøp av en koseklut som kan ha min lukt i seg, og bruker allerede varmeflaske i senga hennes.

Er det noen andre som har noen gode råd å komme med? Problemet later altså til å være at hun våkner det sekundet jeg løfter henne bort fra kroppen min.

Skrevet

Mini her sover kun i vogna si på dagtid, nesten så han ruller øya bakover med en gang vogna begynner å gå :) Anbefales!

Skrevet

Det hørtes herlig ut! Det er flere som har anbefalt det, så nå kjøper vi innevogn. Tusen takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...