Gå til innhold

ATT DET ER MULIG - NÅ ER JEG REDD

Anbefalte innlegg

Skrevet

HUFF HUFFHUFF

Jeg har kjøpt nye dr.browns flasker i dag..vasket de først på hurtigprogram 65 grader, så rett i dampsterilisator til microbølgovn..Så ordnet jeg et måltid til mini og gav han alt i flasken!

SÅÅÅÅ skjønen dere, såg jeg at jeg ikke hadde hatt vann i bunne i sterilisatoretn, så da har vel ikke utstyret blitt sterilisert da? Nå er jeg LIVEREDD for at han blir dårlig eller ett eller anna..han er bare 6.5 uker gammel..! PLIS si at det går bra, noen!! HUff jeg er redd nå..

Skrevet

sorry alle skrivefeil, lill stressa bare..:!

Skrevet

etter en engangshendelse så går nok dette helt fint!

Skrevet

Dette går nok så bra skal du se!! Man koker og steriliserer I TILFELLE det skal være noe, ikke fordi det mest sannsynlig er noe rusk og snusk.. Du får følge med og se om han blir vond i magen (som jeg tipper vil være en evnt reaksjon?)

Alle kan glemme seg bort en gang, i hvertfall i amme- og barseltåka!

Tipper gutten din har det som plommen i egget jeg, god og mett :)

Skrevet

Jeg og tipper dette går bra ja :-)

Skrevet

Ta det med ro. Det går garantert bra. Jeg har hørt om sykepleiere på fødeavdelinger som har gitt de helt nyfødte vann rett fra springen, så dette blir da ingenting i forhold.

Skrevet

Det vil jeg ikke tro er noe farlig i det hele tatt. Ikke tenk på det engang, du er nok ikke den eneste :-)

Skrevet

TAKK, dere er snille og beroligende mot meg jenter:)

Han er god og mett, og etter bare EN mating med disse flaskene virker det som vi har en ny gutt! Han har skreke MYE med avent og sano flaskene, så i dag måtte jeg prøve dr.brown! Jeg er så spent på natten, håper han ikke får vondt:)

Tusen takk igjen:) Håper det går bra, har sååå vondt i mammahjertet nå!

Skrevet

Steriliseringen er mest for å drepe de farlige melkebakteriene, så det går helt sikkert bra.

Puste rolig nå og slapp av. :-)

Skjønner redselen din, husker hele den tiden som en tilstand av panikk... Det blir heldigvis bedre!

Skrevet

Takker igjen jenter=) Nå har jeg funnet ut at flaskene må jo være knusk-tørre for at de ikke skal lekke når jeg snur de på hode..altså knusk tørre når jeg setter de sammen..! Så til det bruker jeg vanlig tørkerull fra lambi - så nå har jeg enda mer å bekymre meg over ang. bakterier(fra papiret) HUFF! Kjenner jeg gleker meg til mini blir større...!

Skrevet

Kjære >Novemberbebbis.

Det er bakteriene fra melken som KAN utvikle seg til skumle bakterier, og ikke vanlige bakterier fra rundt om kring. Man skal selvfølgelig passe på de også, men det er melkebakteriene man ønsker å drepe når man steriliserer flaskene. Du kanta det HELT med ro!! Du har ingenting å være redd for. Det lille vidunderet ditt har det helt sikkert fantastisk og lider ingen nød.

Kos deg med den lille babyen din og tenk ikke mer på at du gleder deg til h*n blir større, for det blir de så alt for fort. Nyt den fantastiske tiden du har med h*n nå. Når de blir større blir det bare andre bekymringer istenden ;o)

Kos deg!!! Klem :o)

Skrevet

Takk LilleMy08 - det var et ekstra fint innlegg å lese før jeg inntar sengen:) Lillegutt sover trygt i armene til pappan nå, og har det nok fint, har roet meg nå;) Hehe..

Vet tiden flyr altfor fort, har ei på 1.5 år snart, og det er jo ikke lenge siden hun var like lita og jeg like hysterisk....!

Lover å nyyyte nåtiden, er sistemann i familien dette, så jeg får nyte å ha en bitte liten søøøøtnos i huset;)

Gooo natt, alle dibbere:)

Skrevet

Kjære kjære menneske.... det eneste som høres farlig ut her er om du overbeskytter babisen din fra de naturlige bakterien vi omgir oss av i verden. Dette går heeelt fint - har aldri hørt om babiser som blir syke av de skumle "lambi-bakteriene" :o) Sorry, ikke meningen å mobbe, men du tar virkelig dette alt for tungt og alvorlig.... sov trygt og drøm søtt og legg bekymringene på hylla!! :o)

Skrevet

ikke vær livredd, det går helt bra, bayen blir ikke syk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...