Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Er det fortsatt mulig å få kjøpt denne da? Ser ikke at de har den i utvalget sitt på hjemmesiden til Emmaljunga lengre, men at Nitro city har kommet inn i stedet
storbil Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2009 Tenkte å kjøpe fint brukt jeg om noen har en for salg. Men greit å høre hva folk mener om vogna først. Jeg har aldri hatt emmaljunga. Men falt så for denne.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Jeg vet om 3 som har den og alle sammen skryter veldig av den og er svært fornøyde.
storbil Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2009 Tusen takk:-) Vet du om de du kjenner har hatt den en stund og har fått prøvd den skikkelig? Tenker mest på at framhjulene svinger bra osv. Har hatt en carena easy og strevde slik med den vogna :-( forhåpentligvis så er ikke de to vognene sammenlignbare.
lille_ulle Skrevet 16. januar 2009 #6 Skrevet 16. januar 2009 heisann jeg har en city jet med city bag og mye utstyr å selge. bare ta kontakt så snakkes vi nærmere om det er aktuelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå