BobleKroppen Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Jeg tar masse bilder, og så er det plutselig helt stopp....Også er det på`n igjen:) Er dere flinke til å forevige deres små?
Gjest Mammamoms med prinsesse Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Dette er vår første, og foreløpig er hun bare en måned, så til nå har vi vært kjempeflinke. Men tror nok det vil fortsette ganske gjevnt både med bilder og film.
Ned 20,4kg.. Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Har det litt som deg.. Det går i rykk og napp..
Lukkelukken og bebibror Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Jeg føler kanskje jeg tar litt for mange Hele tiden vettu
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Jeg og føler jeg tar for mye, hvis det er mulig. Bestilte fremkalling på fotoknudsen i går. Fra begynnelsen av desember til nå hadde jeg tatt ca 250 bilder. Etter å ha luket ut litt bestemte jeg meg bare for å fremkalle 200:P Haha, min største utgift er nok fremkalling. En gang i måneden fremkaller jeg masse og sender rundt til familien.
Nattinatta Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 vi skal kjøpe oss videokamera i morgen! det kan vi også ta flotte stillbilder med! Har fotokamera nå også, men blir ikke så gode bilder av det, men bilder har vi nå tatt!!! hehe... Men er ikke så flik til å fremkalle de da... Gleder oss til få videokamera, for nå når han er 5 mnd så skjer det så mye morsomt med han!!!
*En rosa og en blå* Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 Kameraet mitt er med overalt! Men så har jeg alltid tatt mange bilder, som jeg igjen setter i album. Jeg har vel fylt opp 2 album, bare siden snuppa ble født for 5 mnd'er siden ;-) (og da har jeg ikke tatt med bilder fra november og desember!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå