Gå til innhold

Når begynner dere å bruke noe såpe ved vask av baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I stedenfor bare litt babyolje i vannet...

Skrevet

Det lurer jammen meg jeg også på. Gutten min er 5 måneder, men jeg bruker fremdeles bare babyolje i vannet. Når jeg ikke bader ham, men bare vasker, bruker jeg bare vann.

Skrevet

Her er han 8 måneder, bruker fortsatt bare vann og olje men vasker hendene hans i håndsåpe av og til.

Skrevet

Jenta mi er snart 2 år og eg bruker fremdeles bare olje i vannet. Har nettopp begynt med litt shampo også...Ved bleieskift bruker eg også bare klut og vann, evt litt olje.

Hvorfor skal en bruke noen annet? Eg ser iallefall ingen grunn til å tilføre babyen min unaturlige kjemikaler så tidlig. Hun blir rein nok med bare vann;)

Skrevet

Hmmm jeg har brukt aco(såpe), kjøpt på apoteket, siden hun var nyfødt.

Brukte vel olje i baljen først og, men nå bader ho i badekaret(baljen er for liten) og da bruker jeg ikke olje.

Inniblandt brukt no såpe fra natusan og neutral.

Har ikke hatt no problemer.. fikk anbefaling av hs og kjøpe aco, veldig fornøyd m den..

Skrevet

Vi har brukt Baby hudvask fra Sebamed helt fra han ble født. Den får du kjøpt på apoteket, og har en nydelig duft:-) Vi har også litt babyolje i vannet da.

Skrevet

Vi har akkura begynt, fordi jeg synes det lukter så tiss av henne etter en dag med bleie til tross for hyppig skifting og mye lufting :-)

Har litt babyline bad i badekaret så det blir litt morsomt skum å leke med :-D

Skrevet

Her bader han i shampo... Såper inn hodet første, og dusjer av. Han har mye hår da.

Skrevet

Er 10 mnd, men har gjort dette en stund.

Skrevet

Vi har brukt Natusan god natt såpe og litt buriti baby såpe fra Body shop siden mini var født, men han blir utrolig feit i huden når vi bruker olje, akuratt som om han ikke tørker ordentlig! Meget fornøyd med det vi! Og så lukter han så utrolig godt!!!! :D

Skrevet

Gutten vår har olje i vannet, bruker shampoo, og har også litt bade creme i vannet ved behov. Han er 7 uker, og har gjort det fra dag 1.

Produktene er helt uten tilsetningsstoffer av ymse slag da :)

Skrevet

her går det kun i olje - kan ikke skjønne hvorfor jeg skal bruke noe annet, gjør jo ikke det selv (annet enn i håret da...)

Skrevet

Har brukt bare olje til vanlig, men har brukt noe såpe når hun har bæsjet seg skikkelig ut... :) Hun er snart 8 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...