vi-2 Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Tenker på at det kan bli for mye tøy på til tider i bilen. Til nå har jeg hatt på han votter, lue, boblejakke, vanlig bukse med ulllongs under og vatterte ullsokker. Burde han hatt på overtrekksbukse over buksen?
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Min gutt har på seg en litt tykk ulldress m/tilhørende ullsokker og lue. Er det veeldig kaldt ute, har jeg en tykk fleecedress på han. Blir jo fort varmt i bilen da.. Ofte lar jeg bilen stå og gå litt før vi kjører også for å varme opp litt.. Er jo ikke helt bra det da, men gjør det aldri ellers.
vi-2 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2009 flere synspunkter. Lillegutt er forøvrig 1 år
Nordhagenjentene :) Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Skal vi ut hjemmefra lar jeg alltid bilen stå og gå litt, jeg bidrar til den globale oppvarming der. ;P Det har jeg ikke mulighet til når vi er på tur, men da er ikke bilen så bunnfrossen som når den har stått et par dager i - 20... Jeg har da på frøkna ullbody og ullstrømpebukse (evt vanlig body og strømpebukse med bukse og genser over), bestemor har strikket hel dress som vi har på, ullsokker og lue i krinkelull. Og så et fleecepledd oppå bena hennes. Hun har vært god og varm hver gang til nå.
Linn og gullet Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Vi pleier å ha på gullet lue, votter hals, dress, bukse, genser og ull-underøy. Er det veldig kaldt i bilen, har jeg ulljakke under dressen og legger et godt og tykt ullteppe over beina. Hvis vi kjører mer enn ti min, tar jeg av lua og vottene, og åpner dressen, så han ikke blir for varm.
Nattinatta Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 husk at det kan bli utrolig varmt i en bil hvis en kjører litt... synes det var mye tøy på disse små... men nå har ikke jeg så mye erfaring med det for vi har en super pose til å ha i bilsetet. der har han på seg det han har inne. evnt lue og ullsko hvis det er veldig kaldt. men som oftest når jeg tar han ut av bilden og posen sin, så er han nesten for varm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå