Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Har ei jente på 2,3 år, hun har hatt en liten dupp på 1 time frem til nå i julen da har hun hatt dupp bare noen dager og det har gått kjempefint. Lagt henne runft 18:30 og sovnet innen 2-3 min og sovet hele natten til kl 6-7 om morgenen, men når hun har dupp virker hun ikke trøtt i det hele tatt på kvelden og sovner ikke før rundt kl 21. Og da våkner hun flere ganger på natta og skal stå opp kl 5. Er det på tide å kutte ut dagduppen????? Men barnehagen mener hun skal ha en dupp for hun er såååååå trøtt og sutrete, de lar henne sove 1 time men da vil hun jo ikke legge seg......... Hva skal jeg gjøre?????? Hvis hun ikke har dupp i barnehagen sovner hun jo i bilen på vei hjem........
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Hei. Vi holder også med på å kutte. Han sover egentlig ikke hjemme men om vi tar en kjøretur senere på dagen så sovner han. I bhg sover han 1 time (blir vekket) og sovner greit på kvelden. Han har hatt 1 dag hvor han ikke har sovet i bhg pga en tur de var på, og det gikk veldig bra det også. Han var litt sutrete i bhg når de kom tilbake fra turen, men det var visst mest fordi han var vant med denne duppen. Han fikk slappe av litt i sofaen og da var han i slaget igjen etter kort tid. Bhg må jo høre på hva du sier. Mulig hun er grinete fordi hun sovner så seint på kvelden. Det vil uansett gå en liten stund før hun blir vant med å ikke sove i bhg. Hva med å korte ned på luren i bhg først ? Ned til 45 min først, deretter 30 min ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå