Gå til innhold

Jammen var det godt med hverdag igjen idag:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tungt å stå opp, men godt å få sambo på jobb igjen. Vært lenge oppå hverandre nå:)

Storegutten gikk blid og fornøyd til skolen, og lillemor og jeg har kosa oss hjemme:)

Flere som synes det var godt med hverdagen igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig, deilig med knekkebrød, te og tur i byen alene. Uten å tenke på julebord, julegaver, julemat, juleøl....Virker som babyer også synes julen ble lang nok, møtte mange glade "hverdagsmødre".

Skrevet

Helt enig ja.

Har hatt en fin jul og nytt àr feiring med familien, men hverdag er mer ferie for min del. Jenta vàr pà 3 er i barnehagen og mannen min pà jobb. Lillegutt pà snart 5 màneder og jeg kan endelig kose oss uten à ha sà mye folk rundt.

Skrevet

ja det blir godt!

men idag har jeg vært heeelt kake... har måttet sove et par timer ette at sambo kom fra jobb.

kan virke som jeg endelig kan senke skuldrene og ikke teke på andre folk, selskaper HVER dag, og mange andre som også skal være med oss og lillegutt.... disse ukene har jammen tatt på , hehe... men føler meg mer opplagt nå, så morgendagen blir nok bra!

Skrevet

.....Og når hverdagen endelig var her, kom det en syk samboer hjem fra jobben på formiddagen idag:( Pottetett. Så da blir det vel en syk mann på sofaen noen dager nå da, og det er jeg ikke klar for:(

Skrevet

hehe, enda en liten unge i hus!!

ja da har du full jobb..

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...