Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå trenger jeg tips og råd gitt. Har en skjønn liten gutt på 11 uker som har vært plaget mye med magen. Har derfor aldri klart å sovne på egenhånd, om dagen sover han i sjal eller i vogn (og han våkner med en gang vi stopper og trille eller setter oss ned) og om natta sovner han i senga med meg med pupp i munnen.

Men nå virker mageproblemene borte (ihvertfall nesten) og jeg begynner å forberede meg på å få til litt bedre søvn for både meg og han. Han har nemlig fått en uvane at med engang han mister puppen om natta så våkner han. Så han ligger i prinsippet og sutter hele natta igjennom, dette gjør jo at både han og jeg sover lett og dårlig (og brystvortene er realtivt såre, hehe). Har prøvd å gi han smokk, men han han tar den rett og slett ikke (har prøvd å øve hver dag i tre uker nå...).

Noen andre som har tatt overgangen fra samsoving/sovning ved puppen, til å få babyen til å sove i egen seng som har lyst til å gi meg noen lure råd?? Har ikke tenkt å begynner før jeg er 100% sikker på at magen er bra, så venter ihvertfall til han har rundet tre måneder (to uker til).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...