Høna08 Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Nå trenger jeg tips og råd gitt. Har en skjønn liten gutt på 11 uker som har vært plaget mye med magen. Har derfor aldri klart å sovne på egenhånd, om dagen sover han i sjal eller i vogn (og han våkner med en gang vi stopper og trille eller setter oss ned) og om natta sovner han i senga med meg med pupp i munnen. Men nå virker mageproblemene borte (ihvertfall nesten) og jeg begynner å forberede meg på å få til litt bedre søvn for både meg og han. Han har nemlig fått en uvane at med engang han mister puppen om natta så våkner han. Så han ligger i prinsippet og sutter hele natta igjennom, dette gjør jo at både han og jeg sover lett og dårlig (og brystvortene er realtivt såre, hehe). Har prøvd å gi han smokk, men han han tar den rett og slett ikke (har prøvd å øve hver dag i tre uker nå...). Noen andre som har tatt overgangen fra samsoving/sovning ved puppen, til å få babyen til å sove i egen seng som har lyst til å gi meg noen lure råd?? Har ikke tenkt å begynner før jeg er 100% sikker på at magen er bra, så venter ihvertfall til han har rundet tre måneder (to uker til).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå