Gå til innhold

¤ Sonnenschein- og lanoforlitens slanketråd¤ - og for andre som vil hive seg på... :0)


lanoforliten

Anbefalte innlegg

Ja da var 5.januar her igjen.... Gikk på vekta igjen i dag for å se hvor galt det var blitt etter jula. Jeg veide på siste veiedag i midten av des 74,4 (startvekt 82,5 kg i aug) og vekta viste akkurat 76 kilo i dag. Veiedag blir fredag som vanlig... Så da blir det mitt nye utgangspunkt.

 

Så nå er jeg spent på om jeg blir alene på denne tråden eller ikke...?? :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er med vettu! Vi kom hjem fra juleferien i kveld og det ble nok av synder i julen. Var på skiferie også , så da glemte jeg alle regler om sund mat og drikke :-P Fet mat, sjokolade , kaker og annen godis..Puh!

Jeg håper at de turene i skibakken har virket litt..Jeg har ikke veid meg enda, men tror jeg slenger meg på fredag. Fra i morgen av blir det sund mat og trening!

Vi snakkes fredag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott du er med!!!! :o)

Jøss så folksomt det er her da, måtte jo nesten på side nr to for å finne tråden vår. Må være alle julekiloene som skal av..

 

Jeg har vært på vekta, veide 75 kilo, så ned en kilo. er nok mye vann men er jo strålende fornøyd!! :0)

 

Nå er jeg spent på å høre fra deg!!

God helg forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Bra, 1 kg mindre er jo flott .-)

Jeg var på vekta og veide 58 kg, altså 0,5 kg mindre enn før jul. Så det hjalp nok å stå på ski i jula.. Spiste som sagt masse god mat og godter...

Jeg hadde tenkt å trene denne uka men har ikke fått tid. Neste uke har jeg besøk fra utlandet og barnedåp, så da blir det dårlig med trening da også. Men man må ta en ting av gangen og med to barn kan man ikke planlegge stort. Men fra den 19. er det trening igjen og jeg prøver å holde meg til sund mat neste uke!

God helg og stå på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hvordan går det med deg? Har du hatt en fin uke?

Jeg har vært ganske flink med maten og klarte en treningsøkt. Vi har barnedåp på søndag så jeg har ikke hatt så mye tid til å være aktiv. Men vekta viste - 0,5 kg så da er jeg fornøyd. På den gamle tråden var målet 55 kg, det var det jeg veide før jeg ble gravid. Men min idealvekt er 54 kg, så det er mitt nye mål. Altså 3.5 kg to go...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, har ikke fått skrevet inn før i dag, helga har vært mildt sagt travel... :0)

Ja uka har vært fin, din også?? Men travelt m to små da.. er ikke mye tid man får til seg selv. Det savner jeg virkelig. Bare det å få en times tid til å drikke morgenkaffen og lese avisen i fred er jo noe jeg bare kan drømme om. Men men, det er jo en periode i liver hvor man må sette seg selv på sidelinja. Nå roter jeg meg helt bort her, har jo vært på vekta... Veide meg på lørda da, glemte det rett og slett på fredagen.. he he. vekta viste 74,4, så er fornøyd med det!

 

Flott jobbet av deg i uka, 3,5 kg igjen bare. Det er kjempebra!! :0) får bare ønske deg en god, ny slankeuke, så tastes vi på fredag som vanlig! ;0)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei, da var det "frædda`n" igjen.... :0)

Det ble ikke store vekttapet i dag, ned 200 g bare. Det går jo i rykk og napp så dette er nok ei litt treg periode. Pluss at bmi ligger på 24 så det er ikke så mange kilo igjen som skal ned. Målet er 70 kg men vi får se om det blir nådd. Da har jeg 4,3 kilo igjen, det burde gå men de siste kiloene sitter jo som regel hardest.

 

nå er jeg spent på å høre fra deg! :0)

 

God helg og god slankeuke til deg!! :0)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, jeg orket ikke å gå på vekten i dag jeg. Det har vært en stressende uke med barnedåp og overnattingsbesøk fra utlandet så jeg var ikke så nøye med maten som jeg pleier...Det ble masse rester etter dåpen, så vi spiste opp det. Meeen jeg har allikevel hatt en positiv opplevelse, fikk nemlig på meg noen olabukser som passa før jeg ble gravid:-D Kjempedeilig! Og så har jeg klart 2 treningsøkter, så da er jeg jo fornøyd med det...Veit det går i rykk og napp. Har dessverre en vekt som viser hver halv kg og ikke gram, så den runner vel opp/ned til det nærmeste.

Ja, de siste kiloene er verst. Men det skal vi klare!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, slankenett.no tror jeg har, ellers prøv iform.no. Det ligger en forklaring på hva som er normalvekt og sånn der.

Skjønner godt du ikke vil gå på vekta i dag, man blir jo bare deprimert av det. Så får du heller ta igjen det tapte i neste uke. :0)

Men deilig å bli ferdig m barnedåpen da. Vi har også blitt ferdig m den for et par måneder siden.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! ÅÅ,jeg er så umotivert! Har gått ned 0,5 kg på 2 uker og er skyld i det selv. Klarer ikke å skjerpe meg og spise sunt!Men jeg har vært på trening da, så jeg er ikke helt ute av det. Før jul var jeg kjempe flink og nå lar jeg det bare skure og gå. Har du noen tips kanskje? Hvordan holde motivasjonen oppe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Tja, tips og tips... Jeg fører dagbok på slankenett.no. Det er ganske motiverende, du kan gå inn og lese andres dagbøker og skrive kommentarer og hilsener, og treffe slankevenner der. Det har faktisk vært motiverende for meg men det er jo ikke sikkert det er det for deg. Ellers kan du jo ta en pause? Det er rene torturen å slanke seg når man ikke er motivert! Det er nesten umulig å få til slanking også da.

Jeg hadde pause i et par uker i jula, det var helt nødvendig. Hadde liksom ikke mer å gå på.

håper tipsene mine kan virke? :0)

 

Jeg har tatt av meg 800 g denne uka, kjempefornøyd med det! :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er, 800 gram er bra jobba :-)

Kanskje jeg skal titte inn på slankenett.no jeg også...Finner jeg deg der?

Vil ikke ha pause, hadde jo også pause i jula....Vil så gjerne passe inn i gamle topper uten at magen og hoftene tyter ut...Sukk...

Jeg driver jo ikke med riktig hardslanking...Vil jo bare spise sunt og trene og håper på å nå min gamle vekt slik...Sukk.

3 kg igjen...De sitter som støpt :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fort tida går, allerede fredag igjen. Jeg gikk ned 100 g denne uka. 3,5 kg igjen til målet, de sitter nok hardt hos meg også. Men det er jo bedre enn ingen nedgang iallefall. Har ikke vært sånn superflink heller da så...

Ja jeg er på slankenett jeg, ikke den ivrigste, men fyller inn når jeg går ned. Har du meldt deg inn eller??

Spent på å høre fra deg! Håper du har fått litt motivasjon igjen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Var en travel dag i går og rakk ikke innom nettet...

Motivasjonen var litt bedre enn i forrige uke og dette viste vekta med en gang! -0,5kg, så nå er det bare å jobbe videre...Men jeg regner med det tar litt lengre tid å komme dit jeg egentlig vil. Formen på kroppen er anderledes etter 2 barn. Hoftene og magen er større enn det det har vært... Jeg skal prøve å komme meg innom den nettsiden i løpet av neste uke:) Har så travle dager for tiden...

Håper dere får en fin uke..Vi snakkes til freddan:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...