Gjest Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har hatt problemer med ammingen fra dag 1. Nå ammer jeg med skjold, å har skjønt at det kan hindre at melkeproduskjonen øker. (Snuppa er forresten 14 dager nå) Idag har snuppa virket ufornøyd, hun vil til puppen heeeele tide. Ikke får hun sove skikkelig heller. Er det økedag eller kan det være at det er for lite melk? Skal jeg gi henne tillegg, eller blir det bare som en ond sirkel med enda mindre stimulering? Burde jeg pumpe meg mellom ammingene å gi henne det på flaske innimellom, eller vil det føre til at det er "tomt" når jeg legger henne til brystet? Vet ikke hva jeg skal gjøre nå...
En liten mamma Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Det høres ut som om du har en økedag -som jo i utgangspunktet betyr at du har for lite melk AKKURAT NÅ. Men legg henne til brystet så ofte ho ønsker, la henne suge så lenge ho vil. Ho kommer til å drikke opp nesten all melken flere ganger, og det er bra for da gir det beskjed om å øke melkeproduksjonen. Og imorra eller i overimorra har du plutselig mer enn nok melk igjen! Lillegutten min på 19 dager hadde økedag på lørdag,han var irritert og drog i puppen og gråt og alt var dumt. I dag har jeg masse melk igjen, og han klarer ikke spise tomt på `en pupp engang før han er mett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå