Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Jeg leste noe på en dansk nettside om en forsker som drev forskning på at mange kvinner spontanaborterer fordi de mister guttefostre fordi kroppen har opparbeidet seg en slags immunitet mot dem...mens jentebabyene fødes som vanlig..Er det noen av dere som har spontanabortert og så fått jentebaby? Er det noen som har fått guttebaby etter spontanabort/er?
J -76 Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har fått jente etter SA. Hadde denne gangen MA og vil etterhvert prøve på igjen.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Fikk en jente, hadde to MA og fikk så en gutt.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Fikk gutt, mistet nå. Har ikke blitt gravid igjen, så vet ikke hva jeg får. En venninne fikk først jente, så mistet, så fikk hun en gutt. Tror at det kan være en sannhet i det at det er mange gutter som går i SA, men det er fordi gutter har en større sjans å få kromosomfeil. Det betyr ikke at man aldri kan få gutter hvis man har mistet en gutt i SA.
Overraska74 Skrevet 6. januar 2009 #6 Skrevet 6. januar 2009 Jeg hadde 2 SA og en MA, og etter det har jeg fått to flotte gutter :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå