Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt er forkjølet, grei i formen, men snørrete og hoster litt. Problemet er på natta. Han spiser fortsatt hver natt en gang. Og når han har fått melken sin, begynner han med en gang å hoste - pga melken, og da kommer mesteparten opp igjen - overalt i sengen. Jeg kan nekte han melk, da får jeg vel en morsom natt... Problemet nå er at han nekter plent å spise kveldsgrøten sin, det fører jo til at han hvertfall kommer til å være sulten i natt.. er jo ikke bare å nekte han melk da... UFF.. hva gjør jeg da???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vesla vår har også kastet opp noen ganger når hun var forkjøla. Tror det skyldes at melka gjerne løsner noen snørrpropper - som hun så setter i vranga. Uansett - legg 4-5 lag med tøykluter / gulpekluter under dere når dere ammer i senga - så er det bare de som må skiftes om han kaster opp (iallefall om du kjenner igjen lydene han lager før det går gæli ^^). Et annet tips kan være å dryppe litt morsmelk i nesen hans før han sovner slik at nesa er ren (om enn så lenge).

Skrevet

Takk for tips, han får mme da ikke morsmelk,. Men burde jo tenkt på det å legge noe under han når han har spist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...