Gjest Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Lillegutt er forkjølet, grei i formen, men snørrete og hoster litt. Problemet er på natta. Han spiser fortsatt hver natt en gang. Og når han har fått melken sin, begynner han med en gang å hoste - pga melken, og da kommer mesteparten opp igjen - overalt i sengen. Jeg kan nekte han melk, da får jeg vel en morsom natt... Problemet nå er at han nekter plent å spise kveldsgrøten sin, det fører jo til at han hvertfall kommer til å være sulten i natt.. er jo ikke bare å nekte han melk da... UFF.. hva gjør jeg da???
Aima Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Vesla vår har også kastet opp noen ganger når hun var forkjøla. Tror det skyldes at melka gjerne løsner noen snørrpropper - som hun så setter i vranga. Uansett - legg 4-5 lag med tøykluter / gulpekluter under dere når dere ammer i senga - så er det bare de som må skiftes om han kaster opp (iallefall om du kjenner igjen lydene han lager før det går gæli ^^). Et annet tips kan være å dryppe litt morsmelk i nesen hans før han sovner slik at nesa er ren (om enn så lenge).
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Takk for tips, han får mme da ikke morsmelk,. Men burde jo tenkt på det å legge noe under han når han har spist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå