Leen Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Datterein min på 4,5 mnd er blitt veldig rødprikkete rundt munnen. Noen som vet hva dette kan være? Evtntuelt hva man gjør for å få det bort?
Nattinatta Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 lillegutt har hatt slike ganske lenge... og vet ikke hva det er ... Men jeg tror kanskje det er for at han er nesten konstant våt rundt munnen, og at han dytter det meste med bakterier opp mot munnen. Ofte er det borte etter en kraftig omgang med ganske så våt klut og tørk, eller etter et bad... men det er bare en liten teori jeg har laget i hodet mitt!! hehe
Leen Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2009 har lurt på om det kan komme av smokken...at den er litt fuktig og ligger lenge mot huden. Gåt litt opp og ned som du sier...bedre om morgenen. Kan hende det har med alt dette som skal i munnen og all siklingen...hmmm...får høre på helsestasjonen neste uke...kanskje de vet hva det er...Tror ikke det er noe farlig, men hadde vært greit å vite om det er noe jeg kan gjøre for å få det bort. Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå